Ik iig wel.
Zo’n leuk ding!
Vertraagde crosspost, maar blij dat ook eindelijk hier een post mag plaatsen met mijn eigen nieuwe Nomos.
Ik kom te weinig op a blogtowatch merk ik. Is al een maand oud.
Voor de geïnteresseerden die m nog niet hebben gelezen.
Hun review van de Nomos van @Fate_Amenable_To_Change
Gode zij dank heb ik 'm voor 2450 bij de grijze handelaar kunnen scoren. De prijs die ze bij ABW noemen, daar schrik ik best van.
Maar de reviewer heeft op alle punten gelijk. De lume hebben wij al in PB besproken, maar verder is het ontwerp om door een ringetje te halen, en zijn de kleuren fenomenaal gekozen.
Dat gezegd hebbende: Wanneer zien we de foto’s van je signaal-witte Nomos tegemoet?
Denk je nou echt dat ik mijn keuze al heb gemaakt (in t goedkopere deel?)
Zie ook t topic wat word je volgende aankoop.
Nieuwe kleuren in de Club, limited tot 22 stuks per kleur.
Groene besteld. Leuk voor erbij.
Net te laat… die gele
Bij welke grijze handelaar heb je de Atlantik kunnen kopen?
Ik wil er ook wel eens een proberen.
WatchFever in Mülheim.
Goeie vent! Laat het me weten als je 'm niet met googlen vindt, dan stuur ik je z’n mailadres.
Of is hier iemand die zijn Nomos Ahoi Atlantik met mij wil ruilen of aan mij verkopen?
En ik ben voorzien!
Geslaagd bij @Captaingingerbeardd van Ace. Sorry dat ik je niet herkende kerel, je bent in anderhalf jaar echt veranderd .
Ik had even twijfel, na de adviezen hier over de maat, maar 40mm is perfect in mijn ogen. Wat een plaatje
Deniz wees me nog op een leuke site die ze zelf hebben ontwikkeld. Je vind er onder andere ook alle maten van de Nomos horloges, extra spulletjes, banden en dergelijke. Een Nomos wereld.
Iemand ervaring met de winged buckle?
Voor 20 euro lijkt het mij wel een leuke toevoeging, net dat beetje extra.
Wat doet dat?
Kan je beter de vouwsluiting nemen lijkt me?
Iets dikker maar erg mooi genaakt.