En de achterkant
De Metro is echt een beauty, zeker de gangreserve versie. Een echte strapmonster is het ook. Ik heb weleens gelezen dat het moeilijk is om bandjes te kopen vanwege de bijzondere lugs en dat quick release niet mogelijk is. Ervaar je dat ook zo?
De originele band heeft juist alleen quick-release. Overigens met een goed tooltje kan normale band er ook wel op.
Dat wist ik niet. Kunnen er ook aftermarket bandjes met quick release op?
Zou niet weten waarom niet. Volgens mijn herinnering heeft de Metro ook gaatjes waar pushpins invallen
Ik dacht dat het kwam doordat de bandbreedte en lug breedte verschillend zijn door de gebogen draadlugs die uitsteken.
Ja is inderdaad een prachtig uurwerk😀 Perfecte dress watch voor mij in de collectie. Je krijgt er makkelijk een normaal bandje in van 18mm. Een tooltje kan je gewoon op de pushpin zetten. Geen quick release bandje nodig hoor
Wauw, ik ben geen goudliefhebber, maar wat een beauty!
Je mag terecht trots zijn! Het is een hele mooi editie geworden
Ja, prachtig. Ik ken Nomos nog niet zo goed maar wat een schitterende horloges!
Inderdaad. Een plaatje.
Terecht
Ah, jij bent #nomiesforlife
Mooie uitvoering!
Bedankt allemaal Bizar hoe snel het allemaal is gegaan! Vanavond maar een klein borreltje om het te vieren
Hoe draagt die band?
Hou er wel van als merken iets anders met de bracelet proberen.
Ik wacht eigenlijk nog op een extra schakel. Hij zit op dit moment nog iets te strak. Maar het is een nette band, afwerking is top.
Congrats buddy
Super
Ja mooi hèh
Prachtige Editie!
Compleet uitverkocht neem ik aan?