Thanks! Yes, hij was gisteren al uitverkocht.
Met recht!
Mooi hoor
Voor het eerst door dit Nomos draadje gelopen.
Ik ben nog niet helemaal fan hoewel ik Nomos zeker interessant vind.
Totdat ik een beetje ging zoeken naar limited editions.
Toen vond ik deze Hour Glass editions.
Geen idee of iemand dit al eens gepost heeft maar deze horloges van Nomos vind ik errug tof:
Nomos Tangente Neomatik “Red Dot” Limited Editions
https://watchesbysjx.com/2019/09/nomos-tangente-neomatik-red-dot-hour-glass.html
Maar ja, vind maar ‘ns zo eentje…
Vandaag de Ahoi op een silicone Barton’s Elite gezet. Zeer comfortabel en een verrassend goeie match met de Ahoi. Aanrader!
Zeker goede combo! Het verbaast mij ook.
Ziet er zeker strak uit, iemand nog meer goede voorbeelden van niet Nomos banden of bracelets op bijvoorbeeld de Orion of de Tangente?
Nou ja, het standaard textiel bandje vind ik de Ahoi ook erg netjes staan hoor!
Via dit mooie forum overgenomen van @Rafke7. Door de oranje secondewijzer en “californial dial” weer s wat anders en draagt super comfortabel!
Zeer mooi horloge. Ik moet alleen wennen aan Arabisch en Romeins op één wijzerplaat…
Gold voor mij ook wel. Ik stoor me eigenlijk altijd aan wijzerplaten met Romeinse cijfers maar dit geheel komt wat mij betreft wel goed uit de verf
vanaf vandaag is dit ook mijn praatgroep. zojuist de nomos club campus 38 #nomiesforlife opgehaald. nummer 29/50.
de campus had ik al langer op de radar toen ik op het forum zag dat er een limited edition aankwam. meteen toegeslagen:-)
Hey, je hebt hem. Tof ding man!
Heel erg leuk man! Enjoy!
jij dank voor de tip en gefeliciteerd!
Ja toch wel heel mooi. Ik begin te wennen aan de verschillende type cijfers.
Gefeliciteerd!!
Snel een cordovan op!
Of een originele suede bandje van Nomos. Altijd tof en goed van kwaliteit!