Nomos only

Ik vraag me wat af:

Hoe draagt de nylon band van een Ahoi Neomatik als je die een dag draagt? Gaat dat niet irriteren?

Deze dus

:point_down:

1 like

Nee deze band draagt heel fijn juist!

1 like

Ik heb deze band in het beige op mijn Nomos Club. Vind het mogelijk de meest comfortabele band die ik heb gedragen. Hij sluit mooi aan, schuift niet en is sterk maar niet stug voor de huid. De afwerking van de gesp is perfect.

9 likes

Ik heb deze band op mijn NOMOS Club. Hij draagt erg fijn maar ben wat minder te spreken over de kwaliteit. Het lijkt erop dat hij al een beetje rafelig begint te worden aan het uiteinde.

6 likes

Heb deze vraag al eerder gesteld maar nooit wat op gehoord, is er iemand hier die de Orion in rosé heeft?

Hoe lang draag je m al?

Heb hem ruim een halfjaar maar denk dat ik hem effectief een maand gedragen heb. Zojuist nog even naar gekeken en stel me wel een beetje aan. Net bij het uiteinde is het een klein beetje rafelig geworden. Denk eerlijk gezegd dat ik pech heb.

1 like

Hij is binnen! Al dan niet met een flinke omweg: via @Stephannl gewezen op exemplaar in Duitsland. Kwam snel binnen in dunne UPS enveloppe. Gelukkig alles nog heel. Zat alleen houten doos bij ipv leren, had best al wat gebruikerssporen (juweliersnieuw) en liep 12 sec per dag voor. Had het idee dat ie al heel wat jaartjes op voorraad lag (serienummer was 657 en deze zit op 19xx)

Uiteindelijk bij Ace besteld. Wel wat meer betaald maar nu een verse uit Glashütte met band op goede lengte (standaard worden ze met S band uitgeleverd) en ook geen gedoe als er ooit iets mee is.

Superblij mee!

29 likes

Frisse aanwinst! En prachtig uurwerk toch he :+1::smiley: ik ben benieuwd naar een foto van dat blauw in het zonnetje :blush:

1 like

Yikes. Ik zal mij voortaan onthouden van tips bij duitse juweliers :grimacing: maar geluukig was dit het duwtje om gewoon nieuw te kopen.

Gefeliciteerd met de aanwinst.
Mooi horloge, had de witte met rode cijfers tijdje in vizier. Wellicht ooit…

2 likes

Fantastische aankoop! Mag ik vragen hoe dik deze Neomatik is? 20atm waterdichtheid is bijna overkill op een dergelijk horloge. Pure kwaliteit :ok_hand: veel plezier ermee

1 like

Hahaha geen probleem hoor!

1 like

Slechts 9,2mm dik!

Erg mooi Tom :+1:!

1 like

Oef, dat is erg netjes

1 like

Very Nice!

1 like

Bij gebrek aan zon, dan maar goed fel daglicht

29 likes

Wel een eyecatcher! Mooi :heart_eyes:

1 like

Lekker kleurtje hoor. Kom hem snel eens irl bewonderen.

1 like

D.mn wat mooi, die wijzerplaat! Qua geslaagde kleurstellingen doen weinigen het beter dan Nomos.

1 like