Tijd voor een Nomos plaatje. Ahoi allemaal!
Na het zien van al dit moois moet die er toch eens komen… ben alleen zo benieuwd naar de maatvoering van de club campus op mijn smalle pols.
Even de stilte doorbreken hier met mijn laatste aanwinst:
En ook deze stalen band van Nomos maar aangeschaft, leuk voor de afwisseling
Hele toffe unieke look zo op staal!
Thanks! Veel mensen vinden de straight end banden niet zo, maar het geeft toch weer even andere look and feel dan de standaard shell cordovan banden!
Ja zeker! Het geeft mij een beetje een retro + Bauhaus gevoel (komt denk ook door de pastel achtige kleuren in de dial), wat ik erg goed vind werken.
Mannen, een vraagje:
Ik heb vandaag mijn via HF aangeschafte Nomos Tangomat Date binnen gekregen.
Echter merk ik dat de rotor best veel geluid maakt en je voelt hem ookeen beetje “trillen” als ik hem heen en weer schud.
Ik lees dat dit vaker voorkomt bij Nomos.
Wat is jullie mening/ervaring hier over/mee? Een mankementje of dit hoort er bij bij dit binnenwerkje?
Heeft mijn Tangomat ook, loopt al jaren prima. Geniet van je NOMOS!
Hele goede aankoop, neem deze mee in de shortlist voor deze zomer!
Nu ik weer wat door dit topic scroll bedenk ik me dat ik mijn Nomos maar eens wat vaker moet dragen weer!
Nice, welke ref is dit? Ken hem niet zo in het paars voor de club serie
Ik weet niet precies welke referentie het is. Zag hem op Wish voorbij komen voor de prijs van nog geen Seiko, dus direct toegeslagen! Vond het een leuke kleur zo
Minder fel als de render doet vermoeden
Mooi hoor.
Het is de Club Campus 38 For Pride – Spirit (735.S7). Onderdeel van een limited edition serie voor Cool Hunting bestaande uit 6 modellen, ieder een kleur uit de regenboog vlag en iedere kleur is gelimiteerd tot 22 modellen.
De renders waren inderdaad een stuk feller, maar ze zijn toch best goed gelukt. Vind die paarse in ieder geval heel tof! Had zelf misschien de blauwe of paarse willen bestellen, maar destijds niet gedaan aangezien de NomiesForLife editie er al aan kwam.
Sorry, was een beetje flauw van mij Is inderdaad de Pride editie van de Campus. Ik was aanvankelijk wat teleurgesteld in het verschil tussen het paars van de renders en in het echt. Mijn foto van hierboven is redelijk representatief voor de kleur in het echt, dus wat zachter. Maar uiteindelijk ben ik daar best blij mee, is wat draagbaarder zo! Draag hem al een tijdje niet, maar als het weer wat zonniger is verwacht ik dat daar wel verandering in komt. Zo niet kan iemand anders er van gaan genieten
Ahh die heb ik inderdaad langs zien komen als limited, goede aankoop en inderdaad mooi zacht die paarse dial. Ga je goed je weekend mee in.
Gaaf is dit de paarse uitvoering of is dat het licht ?
Edit: al vorige antwoord gelezen
Thats Nomos for you. . Heb ook al twee keer een Orion gehad.
Ik sluit niet uit dat het een derde keer gaat worden in de toekomst… Maar dan niet de witte wijzerplaat.
Iets met eerste liefde op ‘duur’ gebied. Many moons ago.