Nomos only

Iemand hier die onderstaande sluiting heeft liggen die weg mag? Hij is voor mijn nog komende Nomos Tangente 38? :innocent:

1 like

Crosspost.
Heel blij met mijn Tangomat Date NL edition. De oranje seconde wijzers geeft het horloge een totaal andere uitstraling. Dressy maar toch speels

17 likes

Deze?

9 likes

Of deze?

11 likes

Op de foto de 2de :wink:

2 likes

deze

1 like

Donker bandje is beter. Vind de eerste beetje te licht…

1 like

Denken jullie dat er überhaupt een kans is dat je de NOMOS Club Automatic Limited Editions kan kopen?

Zijn al uitverkocht, toch?

1 like

Misschien eens een rondje ad’s bellen/mailen?

Zal toch nog wel ergens wat liggen lijkt mij?

1 like

Op de website iig wel idd

ja precies, daarom…

hmm, ja denk je? ga ik eens proberen dan :slight_smile: weet jij wat de grootste ad is?

1 like

Nooit geschoten is altijd mis toch? :man_shrugging:.

In Nederland zijn er volgens mij niet zoveel ad’s. Ace heeft t merk, dacht ook nog een ad in Zwolle en een in t zuiden. En vermoed nog wel een paar. Maar om nu te zeggen dat t stikt van de Nomos dealers in ons land

In Duitsland daarintegen… In elke gemiddeld grote stad heb je kans dat er een ad zit

De grootste: Zowel bucherer en wempe voeren t merk. Christ heeft t merk volgens mij ook.

En anders even kijken op de site van Nomos wie t nog meer heeft bij de Oosterburen. Zouden er best wel wat kunnen zijn qua zelfstandigen/‘kleine’ ad’s

1 like

Dan denk ik dat je je antwoord eigenlijk al hebt :wink: Ik acht de kans minimaal. Zag online dat er flink veel animo voor was, dus vrees dat je te laat bent…

Vond de groene variant overigens erg geslaagd!

Ik droeg vandaag toevallig mijn Campus weer eens een keertje, dus hierbij nog even een foto:

6 likes

ja was er al beetje bang voor je… en ja, ik wilde ook die groene :slight_smile:

Thanks, ik ga morgen eens bellen :slight_smile:

12 likes

Nieuw Molequin bandje met premium gesp! Past mooi bij de lugs van de Tangente imho :blush:

15 likes

Erg fraai :+1::+1:

1 like