Nomos only

19 likes

Deze hier ook weer voorbij laten komen, draag heb nog steeds met veel plezier!

16 likes

De Ace limited. #30/50 solid case back

20 likes

In deze configuratie, dus met strap, supermooi. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig!

1 like

13 likes

Lekkah! :v::beers:

2 likes

5 likes

Alles eruit, ook de Nomos alweer? Vanwaar de plotse lenteschoonmaak, als ik het vragen mag? :slight_smile:

@SwedishChef goeie vangst! Blijft een gave LE! :sunglasses:

2 likes

Ja, alles er uit. Ik haal er geen voldoening meer uit. Niks helpt. Upgraden, downgraden, wat ik ook doe. Altijd drang naar wat anders. Misschien helpt afstand nemen en weer opnieuw beginnen in een ander segment. Maar voor nu is het klaar en goed. Lekker rigoureus, maar that’s me :joy:

10 likes

Maar je blijft toch wel gezellig meelezen en -praten hè?
Dan kun je daarna ook misschien weer met wat hervonden rust opnieuw beginnen. :new_moon_with_face:

1 like

Absoluut, HF verveelt nooit :joy:

3 likes

Haha, waarom ook niet eigenlijk! Soms zie ik mensen lopen met een smartwatch om en denk ik terug aan vroegere tijden… Toen ik ook nog niet anders kende :sweat_smile:

Blijf gerust nog hangen zou ik zeggen!

1 like

Dank! Hij bevalt prima!

1 like

Vandaag nog eens om de pols, en hij gaat er de komende tijd niet meer af!

11 likes

5 likes

Greetings from your brother from the same mother :vulcan_salute:

9 likes

Gaaf @SwedishChef :ok_hand::ok_hand:

1 like

Erg mooi!

Wat vindt je van de maat van de case t.o.v. de lugs? Zo op de foto wat uit balans. IRL wellicht anders.

1 like

Bedankt!

Bedankt!

Het is inderdaad een vrij kleine kast, mijn DD draagt groter. Lugs van de Nomos zijn dan veel langer. In zijn geheel staat het niet verkeerd, geeft wel meer ‘aanwezigheid’. Ik vind de sub dial met oranje seconde echt tof, bijna hypnotiserend.

Ik denk er nog wel aan om een andere band er op te zetten, iets meer casual ofzo. @HanDavinci kwam met het idee van een canvas op de proppen, wat best een goed idee is. Maar de lug width van 18mm maakt het nog niet makkelijk. Iemand suggesties, bij voorkeur met voorbeelden?

2 likes