Nomos only

Goede match met het interieur van de auto :grin:

1 like

Nu rest de vraag: Heeft hij het horloge gekocht bij de auto of de auto bij het horloge?

2 likes

16 likes

11 likes

Toch wel heel veel waar voor zijn geld, zo’n Club Campus

13 likes

Hier een nieuwe strap voor mijn Tangente binnen… blauwe Molequin Saffiano. Gouden combi imho :blush:

Helaas laat het grijze weer geen mooie shot toe, maar goed…

14 likes

13 likes

Morgen komt mijn nieuwe bandje binnen.
Hoop dat het minimaal de mooi en gaafheid gaat behalen zoals ik in gedachte heb.
Geen MN of NATO, maar canvas gaat het zijn.

10 likes

Bandje is binnen, BLIJ.

41 likes

Mwahh. Wat vind je zelf?

1 like

Een like voor je mooie nomos, maar
persoonlijk vind ik t stiksel van deze band te grof bij dit horloge. :see_no_evil:
Mocht je nog extra straps zoeken, zou ik eens bij Fluco kijken.

1 like

Mjoahh. Kweenie. Op zich matcht die prima maar Clover past beter bij toolwatches omdat z’n bandjes wat ruwer zijn. Daarvoor is de Club te…verfijnd.

Nothing beats een MN. Maar dat is puur vanwege de ruimte tussen de kast die je dan niet ziet.

9 likes

Ik ben enthousiast .

Snap ik, snap ik.

Zelf vind ik de combi tussen het wat grovere en verfijnde wel lekker.
Mooi contrast , door de kleuren match is het contrast niet heftig.
Zeker wel aanwezig.
Geeft de nomos wat ballen.

3 likes

Absoluut. Hoe dan ook is het een gaaf ding!

12 likes

18 likes

Die Nomos’jes zijn echt mooi. Hoe is de kwaliteit van de afwerking (zegge vergeleken met een Seiko SARB033).

Echt erg goed wat mij betreft. En als je er 1 met zichtbodem neemt en de afwerking van het uurwerk ziet is het helemaal een enorm verschil met regular Seiko IMHO

Na 17 jaar paardenkont op de Tango toch een keer een ander bandje aangeschaft via onze vriend Dale. Het transformeert de Tango, het is also je aan NA hebt…



11 likes

Mooie combo!

1 like

13 likes