Nomos only

Dit staat inderdaad niet slecht! Ik ben zelf nog niet compleet overtuigd nog… En de zaterdagavond is weer voorbij.

1 like

Vind ik ook! Plus dat die er alleen als neomatik is, en dus gelijk 2x zo duur.
Ik heb later nog getwijfeld om hem te wisselen voor de olijfgroene limited, maar ben blij dat ik het niet heb gedaan. Had ik spijt van gekregen. Al vind ik die ook nog steeds gaaf.

1 like

13 likes

9 likes

Lekkere kleur blauw joh! :heart_eyes:

1 like

Morning! Lekker hoor, dit!

7 likes

Mooi horloge :ok_hand:t2:

Mocht je hem toch kwijt willen :grimacing::sweat_smile::wink:

1 like

Ik heb hem pas een week…:grimacing:
Maar áls ik hem zat word dan hoor je het! :wink:

1 like

15 likes

Mogelijk moet deze plaatsmaken in 2022. Voor nu om de pols, heel leuk horloge!

5 likes

17 likes

8 likes

Mijn nieuwe aanwinst, erg tevreden over.

17 likes

Ik ben erg gecharmeerd van de Club Campus 38 Absolute Grey.
Alleen het bekende verhaal, de lugs. Zeker de stalen bracelet vind ik erg mooi.
Helaas zit er geen Nomos dealer in de buurt om te passen. Al ga ik dit wel een keer doen. Heeft iemand een Club Campus , voorkeur met bracelet? En zo ja foto’s van de lugs(gaten) tussen de kast en de band?


Introducing – The Atelier DE GRIFF x NOMOS Club 36 Limited Edition -  WATCHLOUNGE

Hier lijkt het weer mee te vallen

6 likes

10 likes

Van harte! Mooi horloge :ok_hand:

En helemaal gaaf in het blacklight met die orange wijzer en lume.

1 like

Zo, hier mag ik vanaf nu ook spammen, hopla

2 likes

18 likes

Ik heb geen ervaring met de bracelet, maar in de praktijk vallen de gaten tussen de kast en de band enorm mee, zeker op de originele suede band maar ook met de hirsch die ik er op heb zitten. Onder een bepaalde hoek lijkt het op foto’s soms erger dan het is voor mijn gevoel, maar in het dagelijks gebruik merk ik er niets van, laat staan dat andere mensen het kunnen zien. Hier wat snelle voorbeeldfoto’s onder verschillende hoeken:

11 likes

Vandaag weer genieten van de Zurich. Hij liep niet helemaal lekker dus onder de garantie terug naar Glashuette. Prima service en teruggekomen met een mooi stuk ‘Nomos chocolade’

20 likes