Smokkelen…
Verkoop van deze is afgezegd , dus heb m in 1x nog in bezit.
Smokkelen…
Verkoop van deze is afgezegd , dus heb m in 1x nog in bezit.
Boefje
Had er 750.00 voor gevraagd… alleen die punt was niet als achter de komma bedoelt. Dacht de koper wel.
Was bedoelt zodat hij zich niet zou vergissen in het aantal nullen.
75k had hij niet, zo jammer dit
Hahahaha, dat is ook een manier om toch-stiekem-niet van je verzameling af te komen.
Als er een liefhebber hier is.
Volgende week t blauwe in…
Ongeveer een half jaar geleden besloten om weer een horloge te gaan dragen. Omdat m’n keuze mede door dit forum tot stand is gekomen, wil ik jullie het resultaat niet onthouden.
Nomos Club Neomatik Atlantik 37mm
(polsomtrek ~17 cm)
Aan je overhemd zal het niet liggen…
Ik denk dat ik een nomos wil. De 737 of de 735. Mis ik iets als ik gewoon de (200 piek goedkopere) 735 neem? Voor zover mijn zeer beperkte onderzoek reikt, is de open caseback het enige verschil.
Ik overweeg er ook een maar die is slecht te verkrijgen (767/768). Ik wil eigenlijk passen voor ik de beslissing neem. Hoe doe jij dat?
Niet denk ik. Ik zou kunnen passen in de buurt maar aangezien ik waarschijnlijk via chrono ga kopen, vind ik dat niet fair. Dus dan maar een ingecalculeerd risico.
Alleen zaterdag gesproken, ik moest jullie allemaal de rambam toewensen.
Ik zie hem binnenkort, dus dan zal ik hem even vermanend toespreken.
Jij…en een Nomos? Warempel, a true liefhebber is born. Die caseback is inderdaad het enige verschil. Goede keuze!
Nee, alleen het zicht op het uurwerk. En volgens mij scheelt het iets in dikte ten gunste van gesloten caseback.
Ik vind de Club nog steeds erg mooi, op plaatjes en bij een ander. Helaas pakte de Club Ace mij niet volledig in. Die heeft het veld weer geruimd.