Nomos only

Dank daarvoor — kraakvers! Gefeliciteerd. :blush:

11 likes

Het verschil in formaat is duidelijk.

12 likes

Ik mag ook weer meedoen ! :sunglasses:

20 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mooie nieuwe aanwinst. Ik heb deze Nomos zelf ook en ben er super blij mee.

1 like

Dankje, echt een toppertje dit, ben ook super blij ! :sunglasses:

Goedemorgen, huidige bandje ben ik nog niet helemaal over uit (nieuwe bandjes zijn in bestelling):sunglasses:

15 likes

Nieuwe nomos bandje binnen ! :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

18 likes

Wie heeft er de mooie Zurich World Time van @Y1984 geplukt? Prachtig model, net te laat op mijn radar gekomen blijkbaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Je bedoelt: te lang getwijfeld? :wink:
Zuur gevoel, ik ken het ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

Prachtig horloge inderdaad, mooiste Nomos naar mijn mening. Helaas te groot voor mijn dinopolsen dus ik was het niet.

Zoiets… :smiley:

En dat ik 'm graag eens zou passen vooraleer toe te happen. Maar daarvoor moet ik eens bij de enige AD in België passeren, maar het is niet naast de deur (Brussel centrum).

Inderdaad een topper!

Heb nu al spijt :smile:

3 likes


Wil een ander bandje proberen — neig naar lichtgrijs velour. Vandaag daarom even bij Steltman geweest — aardige lui. :blush:

9 likes

Fijne lui bij Steltman, daar komt m’n Ahoi ook vandaan

11 likes

Heb je er al zicht op wanneer deze geleverd gaat worden? Ik zag de eerste op het uhrforum ook zojuist voorbijkomen. :heart_eyes:

1 like

Oh dat ga ik eens checken dan, ben benieuwd naar meer foto’s.
Heb alleen een paar dagen geleden een bericht van Nomos gehad dat ze in oktober gaan versturen, maar nog geen verzendbericht.

Can’t wait :smile:

1 like

Ben ook erg benieuwd!

Ook Slaets in Antwerpen is AD voor Nomos…

Weer wat bijgeleerd! Dat kan nog niet lang zijn toch?

Leuk dat ze in België wat speelruimte krijgen zo :+1:

Volgens de site van Nomos slechts 2 AD’s in België, Brussel en Antwerpen…

1 like