Nomos only

15 likes

Prachtige foto👌🏻

1 like

Even bij de CUBE Store in Vlaardingen wezen kijken. Mooie dingen gezien — zie foto. :smiley:

12 likes

Hee! Ik was dit topic vergeten.






29 likes

Wow, wat zijn de Nomos uurwerken leuk om naar te kijken!

Groeten vd ideale vakantie partner:

13 likes

Laten we dit topic weer aanzwengelen. :blush:

Nomos Club Neomatik Atlantic 37mm

(polsomtrek ~17 cm)

17 likes

2 maanden geleden besteld in het kader van mijn 50e verjaardag volgend jaar, dan heb ik iets om maar uit te kijken.

Gr. Marc

16 likes

Poeh fikse wachttijd via de site zie ik, maar dan heb je ook wat!

Hier nog een maandje te gaan tot levering :muscle:

21 likes

Ik heb hem ook besteld, heel benieuwd naar. Nog nooit een nomos gehad, maar deze kleurstelling lijkt me heel mooi

1 like

Cool. Waar heb je deze configuratie gevonden?

Ik heb er 6 gehad ondertussen, de Club heeft mij daarvan het meest verrast (samen met de Tetra). Eerder moest die nog plaats maken, maar met deze kleuren was ik direct om. Ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken IRL.

@Myspeedyworld Deze was voor een korte periode te bestellen als special edition voor de Nomos Watch Club. Naast een aparte kleurstelling komt hij ook als eerste Club met het Nomos Swing system.

Klopt niet helemaal. Dat was de De Griff Club LE van niet zo lang geleden. Deze:

Hoe dan ook, wel een leuke feature :+1:

12 likes

Was ik niet van op de hoogte, bedankt :+1:
Desalniettemin een leuke extra inderdaad.

Edit: Heb deze versie ondertussen opgezocht, heel gaaf! En 200m WR nog wel.

1 like

Ah zo. Ik ken het wel maar heb me nooit ingeschreven. Ik ga dat toch eens doen.

Erg mooie club versie deze limited. Leuk vooruitzicht!

Ik denk dat hier snel weer een Nomos komt.

Deze was top!

11 likes

20 likes

Ik mag me ook een trotse Nomos eigenaar noemen ;-).

34 likes

Cool!

1 like

Het horloge van de dag…

11 likes

Doordat mijn eerste Nomos post zo goed ontvangen is hierbij nog een post met foto.

Wat is dit toch een heerlijk horloge om te dragen. Deze Club Campus 38 wordt mijn dagelijks horloge. Dit ten koste van mijn Tudor Pelagos. Als je ze naast elkaar legt, lijkt het wel David & Goliath ;-). Goede morgen.

18 likes