Nomos only

Dat ziet er strak uit Ralph! :+1:

1 like

Wat mij nog (enigszins) tegenhoudt is de ruimte tussen band en kast. Ik vind het jammer dat dit niet mooier aansluit… (en ben geen fan van nato’s).

1 like

Nato staat ook niet mooi als de ruimte tussen kast en springbar te groot is, is mijn ervaring.

1 like

Schip Ahoi :blush: lekker gedoken vandaag :+1:t2:

13 likes

Alweer een tijdje NOMOS-loos. Heeft wel te lang geduurd dus denk dat er binnenkort weer een gaat komen. Wil wel eens zo’n Ahoi proberen.

16 likes

Goed plan! Ik vond de oude wel mooier qua kleuren, maar deze heeft dan weer wat meer lume :blush:

Plaatje:

10 likes

Och, wat een plaatje!

Als ik een meevaller heb en m’n Club zat ben, wordt ‘t deze Ahoi denk ik. :drooling_face:

1 like

Sinds vandaag ook blije bezitter van een Club:

Echt heel blij mee.

27 likes

25 likes

Wauw, heel gaaf deze versie!

Mooi en ondergewaardeerd merk!
Ik hoop de komende 1-2 jaar nogeens een Tangente met de DUW 3001 te kunnen aanschaffen, wat zijn die dingen toch mooi :smiley:

De Tangomat is gewoon een mooi ding en natuurlijk bijzonder omdat het de eerste automaat van Nomos is/was. Heb je ook een glazen zichtbodem (foto!!)?

Ik heb een zichtbodem, in alles ziet hij eruit als een productieversie alleen omdat het een Testuhr is, is hij Romeins genummerd. Ik heb in een andere computer een foto staan, daar kan ik nu even niet bij.

Eén herkenpuntje is dat het Testuhr 24 jewels heeft en de productieversie 25 jewels.

1 like

Eenmaal Tangomat Testuhr van de andere kant…

8 likes

Thanks………en heel mooi!

1 like

Ideaal vakantie horloge!
Doet het ook prima in (en na :wink:) het zwembad!

Jammer genoeg voor jullie geen internet hiero :grimacing:

Inclusief de nodige vakantie attributen :wink:

7 likes

Ah de volwassen variant — fraai hoor!
Sfeervol fotootje bovendien — goede leven. :blush:

11 likes

Kruisje :lemon::lemon::lemon:

22 likes

Heerlijk frisse dial :heart_eyes:

1 like