Nomos only

En terecht. Echt mooi!

De Ahoi op een grijze velours band. Nomos doet het goed op velours en suede.

27 likes

M’n vriendin zat schuin half-geĂŻnteresseerd mee te kijken, en dit ontlokte haar zo’n beetje voor het eerst een “oooh, die is mooi”-uitroep (de allereerste keer was voor de Tudor BB GMT). De mix van kleuren die zowel vrolijk als redelijk formeel goed werken, dat deed 't em. De weg wordt langzaamaan geĂ«ffend voor een NA
 :grinning:

1 like

Haha mooi om te horen. In mijn omgeving heeft niemand iets met horloges, maar deze Nomos is de enige waar wel eens even bij stilgestaan wordt.

De kleurencombinatie en speelse design is wat ze meestal aanspreekt. Vaak laat ik het uurwerk aan de achterkant ook even zien, wat vaak leidt tot een “oh dat had ik niet verwacht”.

Hetzelfde toen ik op vakantie bij verschillende boetieken en ADs horloges ging passen. De duurdere Zwitserse horloges kennen ze allemaal en ben ik nooit op aangesproken behalve als thermometer voor horlogeverkopers, maar de Nomos wilden ze regelmatig even bekijken uit oprechte interesse.

Ben nog altijd enorm blij met de Ahoi. Wellicht zien we je NA hier straks verschijnen. Je vriendin’s zegen heb je al. Mijn vrouw snapte niet dat ik een flik flak had gekocht voor dat geld maar begint nu ook te ontdooien :grin:

1 like

Vandaag bij van Bruggen geweest in Utrecht om eens “in het echt” een Nomos om te passen, ik ben er erg blij van geworden zeer mooi minimalistisch horloge echt helemaal Top. Ook de eigenaar Peter zeer leuke man en voelde mij er erg welkom, sfeer zoals het moet zijn als je mooie dingen gaat kopen /passen :+1:t2: Dat er een Nomos komt is zeker alleen nog niet welke :thinking:

17 likes

Nomos moet je in het echt zien om de finesse te waarderen inderdaad :blush:

De eerste Metro blijft een leuk model! Apart, maar tegelijk stijlvol
 en het eerste model waar ze hun eigen Swing System mee uitgebracht hebben.

2 likes


Vandaag ook voor het eerst het merk Nomos ervaren. Diverse dingen gepast en gezien, dit horloge heeft mij toch wel het meest gepakt en verrast.
Ook ik overweeg wellicht op termijn een Nomos in de collectie te nemen, alleen eventjes centjes sparen :rofl:

11 likes

Voor het eerste sinds lange tijd de Tangomat weer eens omgedaan. Ongelofelijk dat hij alweer 17 jaar oud is


14 likes

Kan 'm alleen maar aanbevelen! Dat wijzerblad blijft je ook op de langere termijn iedere keer weer blij maken.
En Nomos heeft hele nette onderhoudsprijzen, dat kun je van veel andere merken niet zeggen.

1 like

Erg mooi ook, zeker icm de witte wijzerplaat met de oranje accenten!

1 like

:slight_smile:

Na 10 maanden nog steeds m’n lievelings. :slight_smile:

Nomos Club Neomatik Atlantic* 37mm

(polsomtrek ~17 cm)

16 likes

Ik knal er hem hier ook nog even tussen

Snap ik volledig. :slightly_smiling_face:

15 likes

16 likes

Prachtige kleurencombi. Wat een heerlijke horloges die Campi (campussen?)

1 like

Bedankt Rory, maar bij mijn weten is dit geen campus. Ik kan me vergissen


Oh nee, mijn fout, Club. De Campus is de handwinder (die heb ik)

1 like

Allemaal club, de campus lijn is met de california dial naar mijn weten (en tevens verkrijgbaar in automaat/Neomatik).

Prachtige modellen, wacht in spanning op de levering van de Nomos Watch club editie :hugs:

16 likes

Een 2de kunnen toevoegen aan de collectie :wink:

13 likes

Ik crosspost hem hier even voor mocht iemand op zoek zijn naar de mooiste Nomos naast de Orion :slight_smile:
Prijs is uiteraard bespreekbaar.