Nomos only

Dank… net geen 41mm trouwens en heerlijk ‘plat’

DIMENSIONS
diameter 40.5 mm
height 7.8 mm

Nog steeds een fijne vriend, de Ahoi Neomatic

15 likes

Hier ook nog steeds zeer tevreden met de Ahoi!!

10 likes

21 likes

Die heb ik sinds 3 weken ook “incoming” :heart_eyes: Wel erg lang wachten moet ik bekennen. Er was sprake van ongeveer 6 maanden. Naja, leuk sinterklaas- of kerstcadeautje aan mijzelf denk ik dan maar. Zo benieuwd hoe de plaat kleurt (bij Geit en Limoen hadden ze alleen een ander kleurtje dat ik vond tegenvallen) Maat is in ieder geval perfect voor een smal polsje.

Bevalt goed zo om de pols, de kleine kleuraccenten springen er precies goed uit (vooral in de buitenlucht).

Positief verrast :smile:

16 likes

13 likes

https://www.slaets.eu/nl/watches/nomos/

Voortaan ook te koop in Antwerpen.

2 likes

Hmmmm, binnenkort nog eens met de vrouw gaan shoppen in Antwerpen :wink:

Benieuwd welke modellen er in voorraad zouden zijn want op de site lijkt alles op bestelling.

1 like

Ja, dat dacht ik ook.
Maar er zal toch wel voorraad liggen vermoed ik. Anders kan je het moeilijk verkopen.

2 likes

Sukkelaars zijn het die Rolex AD’s

1 like

:rofl:
Ja, als ze die toer opgaan, is er nog altijd de wachtlijst.

1 like

Als ik 't geld had op dit moment dan hoefde je deze niet meer te pluggen hahaha.

Alas, I don’t see you waiting for 6 months for that :joy:.

Kan niet lang meer duren voordat iemand die van je overneemt. Tis een fantastisch ding!

1 like

Eerder vandaag.

19 likes

Huh?:astonished: Net nog even willen kijken naar deze topper, zie ik ineens dat ie een behoorlijke facelift heeft gekregen. Lekker fris wel, maar minder bijzonder vermoed ik. Blij nog de oude 561 te hebben besteld.

4 likes

Deze, maar dan in siren blue, zou ik gelijk voor naar de winkel gaan.

3 likes

Ik vind ‘em wel cool. Rood-geel-groen-blauw — alles zit er in! En dan toch op een manier dat het niet cartoonesque wordt.

Lekker hun eigen koers aan ‘t varen daar bij Nomos. :+1:

2 likes

7 likes

Dat zilverwitte is zo mooi…
Hier mijn Club Automat 751, in de schaduw en onder deze hoek bijna creme van kleur. Momenteel de favoriet.

14 likes

In het Blauw staat deze in het Wit.
:thinking::grin: