Ik ben er niet helemaal kapot van tbh. Van de combi dus, het horloge zelf is top.
Ik vind 't wel lekker fris!
Ik vind een donker bandje beter staan, bij zo’n donkere wijzerplaat. Ik heb de antraciet versie van Nomos.
Mooi, geeft wat meer contrast met de plaat.
Nee, ik dus ook niet in real life.
Bedankt voor het compliment gozer!
Achteraf had ik daar inderdaad voor moeten gaan.
Dat was het idee inderdaad. Had de
look van de Tetra Fidedlio voor ogen qua kleurstelling, zie plaatje. Ziet er bij mij echter uit alsof ik al 3 weken onder de zoden lig…
Maar goed, bedankt voor de feedback iedereen. We kijken het nog even aan.
Een gelere tint zou inderdaad mooier zijn. Op foto goed, maar het mist wat warmte. Het blijft altijd gokken he.
Ze zijn ze aan het assembleren dacht ik. @Zulu heeft eentje besteld dacht ik, misschien heeft hij al een update gekregen?
De laatste update was in augustus dat ze werden uitgeleverd in de maand oktober. Op Uhrforum zie ik dat iedereen en zijn moeder dat ding al heeft ontvangen dus ik verwacht dat ik weer een van de laatsten ben
Ik heb er ook een besteld. Had hem vorige week al moeten hebben, maar levering laat erg op zich wachten. Is in een verkeerde container terechtgekomen. Heeft inmiddels de halve wereld rondgereisd en het is niet eens een worldtimer
Ik was benieuwd of anderen die hem besteld hebben daar ook mee te maken hebben.
Jij hebt in ieder geval een verzendbevestiging gehad?
Voor zover ik begrijp is het overal gezeik in horlogeland. Bijna nergens halen de horlogemerken hun vooraf gestelde uitlevertermijnen vanwege vertraging bij toeleveranciers, personeelstekort, vertraging bij vervoerders of eczeem aan de balzak.
Wel irritant dit.
Ja vorige week woensdag. Dan verwacht je met Fedex dat het binnen 48u geleverd wordt.
Meh. Anderzijds kan het weleens een dikke week duren hoor. Blijft het hangen op een of ander depot.
Ben benieuwd wat je van de Nomos vind. Bij mij gaat het denk ik wel een catch & release worden. Eerst maar eens in het echt zien want ik vind de plaat erg geslaagd!
Erg gave uitvoering inderdaad.
Ben ook erg benieuwd. De renders zagen er fantastisch uit. Alleen zag ik op insta dat de cijfers paars met een goud randje kleuren, dus ik weet niet wat ik daarvan vind. Ik hoop geen afknapper.
Hah! Hier ook! Van Glashuette naar Frankrijk, naar Japan, naar China… Terug naar Keulen en nu weer op Charles de Gaulle. Ik heb Nomos erover gemaild, schijnt een foutje te zijn. Maar eerst zien waar die zo weer landt.
Waarom ie van Keulen naar Charles de Gaulle moet ipv direct naar Nederland snap ik namelijk niet…
Exact deze route.
Parijs is een grote Hub. Daar komt alles heen. Hopelijk maandag.
Oké, ik heb überhaupt nog geen verzendbewijs gekregen. Ik heb het horloge destijds direct betaald, en gelet op de mail met het verzoek om te betalen voor diegene die dat nog niet hebben gedaan verwachtte ik dat ik wat meer vooraan zou zitten.
Kennelijk niet
Nog even wachten dus.
Heerlijke Nomos,
Benieuwd naar jullie eerste foto’s.
Misschien pik ik hem een keer op als die voorbij komt ergens. (Zag al eentje op uhrforum staan)
Dus @Zulu bij catch en release wellicht interesse
Over het verzenden. Kan Nomos weinig aan doen. Is gewoon hommeles bij Fedex na de TNT overname en het aanpassen van het netwerk met een andere hun als grootste sorteer centrum in EU
Cool. Veel plezier ermee