Nomos only

Daar is ie dan, mooie editie! Wat warmere tinten dan we van Nomos gewend zijn. Lijkt me wel een leuk horloge voor erbij :blush:

1 like

Ik begin toch langzaamaan wel warm te lopen voor deze :heart_eyes:

29 likes

Erg mooie uitvoering!!

1 like

Deze een week onafgebroken aan de pols

16 likes

Ik doe tegenwoordig ook mee!!

Krijg niet vaak een complimentje op een horloge, maar deze had er een van het weekend :relaxed:

19 likes

17 likes

15 likes

Mooi wa die grijze ;-).

1 like

De uitvoering met de open caseback…
Heel Nederland voor af gebeld om te vinden maar dan heb je wel wat.

Die California Dial doet het echt voor mij

13 likes

Lekker ding hoor! Knalrode wijzerplaat — like a boss. :sunglasses:

Het wachten ging mij prima af, maar nu wil ik ‘m toch echt snel gaan ontvangen :grimacing:.

1 like

Hier ook eindelijk binnen. Mooi, size ook prima, maar twijfel nog wel!

27 likes

Een ander bandje zou hem wel goed doen. De grijze band is net iets anders van kleur. Maar ik moet zeggen dat het wel comfortabel zit en het gat tussen de lugs goed opvult. Nog een plus is de nette gesp.
Ik heb een nato in exact dezelfde kleur als de subdial gevonden, maar toch. Zo`n nato prop staat niet op dit type horloge imho.

2 likes

Ik vind deze ook schitterend! Z’n grote broer vind ik ‘nogal groot’, dus deze lijkt perfect.

Inderdaad niet mooi zo een prop.
Maar hieronder hetzelfde lederen nato bandje, met en zonder prop gedragen.

Verzoekje:
Mocht iemand de donkergrijze textile strap die standaard bij deze Club komt kwijt willen, hou ik mij van harte aanbevolen!

(Wel in lengtemaat S)

Ik vind deze variant overigens erg geslaagd hoor — heel mooi!

Weet iemand of het gemakkelijk is om de caseback te laten wisselen voor een met zichtbodem van de nomos 767 (neomatik club 39mm)

1 like

Dit staat op de site van Nomos. Ik zou ze even bellen/mailen wat de mogelijkheden/kosten zijn. Ik zou zoiets in ieder geval nooit door een ander laten doen.

1 like

Gaaf hoor. Erg leuk horloge!

1 like

Ik heb dit ooit als antwoord gekregen van Nomos toen ik vroeg of ik een club later kon laten vervangen door eentje met een zichtbodem:

Yes, you can retrofit your Club with a sapphire glass case back later. If you could name us a specific model, we could quote you the approximate cost.

The cost is often combined with cost for revision or service depending on the condition of your watch.

1 like