Super zeg! Heb ze al een mail gestuurd. Wil heel graag dat uurwerk zien
Wow! Wanneer komt deze uit?
Mooie combi zeg!
Hij is net uit. Op de website van Nomos zelf is ie al te bestellen. Wachttijd is 2 maanden.
Waar blijven alle foto’s van de geleverde 36mm Watch Club’s?
Goede vraag, nog steeds geen bericht van verzending hier
Antwoord gekregen van Nomos voor het verwisselen van de caseback………400€ euro en ja ik twijfel inderdaad om het te doen
Koekkoek haha
€400 om een dekseltje te wisselen.
Kan je beter nog een Nomos club erbij kopen enaf en toe switchen
Koekkoek
1/3e van een splinternieuwe. Ik zou dan toch echt even doorsparen voor een nieuwe. Kan je inderdaad ook nog wisselen. €400 kan je ook nog een ander gloednieuw horloge van halen + het is de achterkant… Niemand ziet het, behalve jij als je hem ook nog eens niet draagt
Als ik het goed heb is de normale meerprijs van een doorzichtige caseback bij een club 260 euro. Ze vragen 140 meer. Denk dat ze dan gelijk je horloge nog even netjes maken. Ben wel benieuwd wat je dan redelijk had gevonden.
Laatste is een aanname wat je doet he. Voor hetzelfde spugen ze er nog een keer goed op als extra service. Daarnaast heb en had ik geen verwachtingen. Heb gewoon de prijs opgevraagd
Zit er iets van kleine of grote service bij inbegrepen? Of puur swappen en waterdichtheidscheck? Als ze sowieso iets van service doen, kan je altijd wachten en het op een geschikt moment laten combineren
Nee puur swappen. Ga er even over na denken want vind het wel echt gaaf om het uurwerk te zien.
Snap ik. Ik zou zeker zo gek zijn om het te doen, die Nomos uurwerkjes zijn wel mooi om te bekijken inderdaad. Maar het is gek geld voor een venstertje op je horloge