Nomos , zonnewijzer hanger inkoop actie

Op verzoek van een aantal medeforummers ben ik naar mijn juwelier geweest en heb een inkoop actie voorgesteld. Hij vond het een goed idee en hij wilde het evt. wel van mij overnemen. Het is nu alleen nog de vraag wie ermee wil doen, want daar hangt een beetje de korting vanaf.
We hebben besloten dat forumleden een mail naar “Peter van Baal” kunnen sturen, waarin ze aan kunnen geven dat ze mee willen doen aan de inkoopactie en dat ze het hebben gelezen bij dit forum (vermeldt dit er wel bij). Reageren kan via het contactformulier op de site (zie link hieronder).
Als Peter weet hoeveel mensen ermee willen doen, kan hij contact opnemen met Nomos en kijken hoeveel hangers ze op voorraad hebben liggen en hoeveel korting hij kan regelen.

http://www.eugenevanbaal.nl/hetbedrijf/contact

en bij deze een foto van Peter en Ted , komt uit de laatste 00/24 :smiley:

PS. Het kortingsbedrag is nu dus nog niet bekend. Dit hangt af van het aantal deelnemers en van hetgeen Nomos te bieden heeft. Tevens is het zo, dat als de inkoopactie doorgaat en je de hanger opgestuurd wilt hebben, er nog portokosten (ca. € 6,-) voor verzekerd verzenden bij komt. Afhalen in Nijmegen is dan uiteraard ook geen probleem. Gezien de toch gunstige en relatief lage prijs die je al voor de hanger betaald zonder korting, kan het dus zijn dat de porto een groot deel van de korting is…

Ik doe mee! Mailtje verstuurd via de site van de betreffende juwelier…

Kom mensen, 'tis bijna moederdag en belangrijker: DE ZON GAAT WEER SCHIJNEN! Ik neem aan dat de hanger bovendien 1000 m waterdicht is?

Ik heb dit even ge-cross-post op DZVL… Ik neem aan geen probleem?

sommige merken betitelen het met X van onbeperkt :smiley:

Ik vind het wel interresant maar moet er wel nog even over denken

Mail verstuurd!

Ik wil wel meedoen, en heb ze dat laten weten (even afwachten of betaling vanaf een buitenlandse rekening een probleem is).

Zo, en wat dragen de heren op de foto (aan de pols)?

Ik ben er bij!

breitling

Doe mee!

Ook goede ervaringen met deze juwelier, enthousiaste en vriendelijke vakmensen!

Done

Peter

aangemeld.

Allebei?

een chronomat , en ik meen een bentley

Hoe groot is de hanger eigenlijk? Zijn er nog meer plaatje van waaruit de werking blijkt?

Lees net dat er drie diameters zijn. Ik heb al aangegeven dat ik mee wil doen met de inkoopactie, maar dan moeten we nog wel even afspreken welke diameter wordt ingekocht, lijkt mij. Ik stel daarom ook voor dat er vanuit de aanbieder wat meer informatie wordt verstrekt. Ik denk aan diameters, materialen en dergelijke. Na wat googelen heb ik de info nog niet gevonden…

Gerwin

ik vroeg me af waar je dat vandaan had en ik zag net bij “simpelste loopwerk” een reactie staan van peebee , dit gaat wel om zo iets denk ik , er staat nergens bij dat het van nomos is.

dit gaat om een nomos hanger, en voor zo ver ik weet is er maar 1 maat.

Ik heb de informatie inderdaad van peebee. Maar wanneer er geen keus is maakt dat de aanschaf ook weer minder gecompliceerd. Maar beter ook zo ;).

Gerwin

Hele leuke actie Seamaster, heb me net aangemeld.

Groet,
André

Hier de info van Nomos: http://www.glashuette.com/wartung_upfiles/Nomos_laesst_die_Sonne_scheinen_28-03-2006.pdf
Kan de nheer Van Baal al wat melden?

Ik doe mee! Graag zou ik wel wat meer over de diameter willen weten.

Luc