Nomos , zonnewijzer hanger inkoop actie

Bedankt.

Gerwin

Met dit schrijven probeer ik het draadje op de eerste pagina te houden. Geld is overgemaakt, dus ik heb er alle belang bij om de status te bewaken ;).

Gerwin

Loopt die inkoopactie dan inmiddels? Ik heb tot nu toe niets gehoord/vernomen…

Hallo,

Stuur svp uw mail adres naar info@eugenevanbaal.nl, dan kan ik het ea mbt de buitenlandse betaling bespreken.

MVG,

Peter

Enige tijd geleden (6-6) een mailtje van de leverancier dat het weekje (of twee) langer zou duren… Is er al nieuws?

Verhip… was dit helemaal vergeten!

Ik ook, ik verwacht du binnenkort een nieuwe aanwinst!

…ik verwacht een mailtje dat het wat langer gaat duren… :frowning:

ik heb vorige week van peter gehoord dat hij er wel achteraan zit bij nomos maar dat er problemen met de levering zijn.
ik weet niet meer precies wat het excuus van nomos was.

bij toeval hoorde ik dat hij op het ogenblik een uitstapje heeft naar breitling dus hij zal zelf niet reageren vandaar dat ik dat maar doe al hebben jullie er niet echt veel aan.
als ik v/d week naar de stad ga zal ik er wel even langsgaan, om te kijken hoe het er voor staat.

mvrgr joost

Mijn vrouw was vorige week jarig en heeft hem van me gekregen (juwelier van Baal had er één gereserveerd in huis maar heeft er nog eentje voor me besteld).

Ze vond hem leuk! En wat ook hielp: de hele dag heeft de zon volop geschenen, zodat we hem meteen uit konden proberen :wink: erg nauwkeuring is de tijdsaanduiding natuurlijk niet, maar daar gaat het ook niet om, het is gewoon een leuk hebbedingetje.

Ik heb de mijne onlangs als laatste opgehaald. Inderdaad echt nauwkeurig is het niet, maar gewoon een leuk hebbedingetje. Maar wat voor touwtje zit er eigenlijk om, ik zou namelijk een langere willen, omdat mijn kop te dik is en ik hem er niet overheen krijg. Had iemand anders dit probleem ook? Of heeft iemand het draadje al vervangen? En zo ja, waar door.

Jürgen,

Dan heeft die van jou een korter touwtje dan die van mij, want als je die van mij niet omkrijgt moet je wel een ontiegelijk dikke kop hebben; het touwtje is zo lang dat je het dan niet meer over menselijke verhoudingen hebt… ik ben toch niet de magerste, maar als ik hem omhang bungelt hij zo ongeveer op mijn middenrif.

Maar goed, naar aanleiding van je vraag heb ik het touwtje eens goed bekeken. Ik had al die tijd het idee dat het een soort leren vetertje was, maar nu ik hem beter bekijk moet ik toegeven dat ik geen flauw idee heb wat voor materiaal het is.

Toch raar, ik bedoel normaal gesproken heb je toch wel een idee waar iets zo’n beetje van gemaakt is. Zal dus wel één of andere kunststof zijn, denk ik.

Gerard