(!)Noodkreet Tissot Navigator cal 1341

Blijft toch apart waar die dingen eindigen. Ik heb een keer gehad dat er een wijzer aan een magneetje van de flap van mijn cameratas zat, duurde ook een paar weken voordat ik die gevonden had.

2 likes

Ik heb het ook meegemaakt en het je wordt er echt gek van :sweat_smile:
Het is me alleen nooit gebeurd met zoiets groots als een secondewijzer. Hooguit met een lagersteen of hebelveer.

1 like

Probleem is dat die van de Tissot chroom is met een oranje tip. Ik zie ook blauwe en zwarte wijzers van Omega calibers voorbij komen maar die moet je dan verchromen of polijstenā€¦ het komt behoorlijk nauwā€¦

Ik hoorde de wijzer ook vallen. Dat is het rare. Gewoon een redelijk groot ding wat nergens te vinden is. Om gek van te worden

Ondertussen bedankt iedereen! Fijn dat jullie meedenken!

Ooit eens een veertje in mn haar teruggevonden na een uur zoekenā€¦ zelfs de vreemdste plekken mag je niet overslaan. Desondanks erg vervelend succesā€¦

1 like

Wat ik vaak heb, als ik de moed al ongeveer op heb gegeven - dan ligt-ie net verscholen achter een oliepotje, op 10 cm. afstand. Zoek vooral eerst dichtbij! En, ik heb ook al eens een deksteentje uit het borstzakje van mijn witte jas gevist.

Ik begrijp je probleem volkomen, en je hebt vast alles wat ik schreef al gecheckt. Maar zoek niet al te ver weg! Is een relatief groot en zwaar (seriouslyā€¦ :grin:) ding, kan niet heel ver weg zijn gesprongen.

2 likes

image

20 likes

Hahaha dank voor mijn eerste glimlach sinds vanmiddag

1 like

Ik ga alles nog eens nazoeken. Het vervelende is, ik hoorde hem vallen. Maar nu twijfel ik daar zelfs aanā€¦

1 like

Troost je met het feit dat het mij is overkomen dat ik een endlink nooit meer heb teruggevonden.
Misschien komt die ooit nog op de proppen :joy:

3 likes

Ooit gefietst in/op Ijsland. Op een gegeven moment de landkaart kwijt (een boekje met ringband, hartstikke handig) : kilometers teruggefietst, denk je dat je het ziet liggen, blijkt het een vlakke steen te zijn waar de zon op schijnt: Toen we 14 dagen later thuis waren, vond ik de kaart in de (boven)flap van mijn fietstas. Is er al die tijd ook nooit uitgevallen, terwijl je elke overnachting de fietstassen grotendeels leeghaalt.

Dus: het kan raar lopen. :slight_smile:

2 likes

Ik heb een redelijke voorraad van dit model echter wel in fel oranjeā€¦
Geef me eens wat maten door dan kan ik kijken of ie in de buurt komt. Oranje kleur zou je zelf eraf kunnen halen. Kan je er 2 opsturen tegen verzendkosten kun je zelf experimenteren met de verf weghalenā€¦ Moet natuurlijk wel de maat zijn.
Geef me maar een pb.

Gr Men

10 likes

Je sokken/sloffen/schoenzolen al gecontroleerd?

1 like

Ja! Dat was het eerste wat ik deed

Dat is te gek man. Ik ga even opmeten. Mijn dag is goed!

1 like

Ze horen ook fel oranje bij dit horloge, tenminste, het deel waar lak op zit. :wink:

Alleen fel oranje is geen gezicht op een vintage horloge. Vind ik. Dus heb de kleur gezocht die er het meest op leek. En alle oranje wijzers moeten dan wel dezelfde kleur hebbenšŸ˜Š

Waarom eentje van je vrouw?

Wanneer mijn partner dat zou vragen, dan zou ik vriendelijk maar kordaat antwoorden dat die dan maar een eigen panty moet opofferen.

:smiley:

6 likes

Ik heb mijn vintage horloges graag in nieuwstaat. Zoā€™n lobster staat bij mij ook nog op mā€™n verlanglijstje, maar 1e voorwaarde is dat de wijzers nog knaloranje zijn. :sunglasses:

1 like