Knettergevaarlijk… Je komt ze overal op de ringweg tegen… vaak ook aan de verkeerde kant.
Brrr.
Knettergevaarlijk… Je komt ze overal op de ringweg tegen… vaak ook aan de verkeerde kant.
Brrr.
Pffft. Heb in 2018 nog op de snelweg gefietst in Frankrijk. In het donker. Tot de eerstvolgende afslag. Strak tegen de vangrail op de vluchtstrook. Ik zag echt even geen andere optie. Dacht enorm verdwaald te zijn inmiddels, maar bleek nog perfect op koers.
In IJsland heb je vrij veel heuvels… ram je met je auto met 80 a 90 overheen… en als je pech hebt zitten er net achter de heuvel fietsers.
Was dat zoals het moest?
Het was zoals het kon, en echt even moest. Fietspaden en/of fietsvriendelijke wegen zijn daar een schaars goed.
Excuses aan TS voor flink off-topic inmiddels…
Misschien een beetje generaliserend maar de meeste leden hier zijn man. Mochten zij graag panty’s dragen ( wat verder helemaal prima is ) dan verwacht ik niet dat ze dat hier gaan delen. Behalve Fate_Amenable_To_Change natuurlijk, die heeft daar waarschijnlijk minder moeite mee.
Ja erg he, dat er nog andere weggebruikers zijn.
Zal ik anders de topictitel even aanpassen?
Of zoek een dagje mee !
Ik reed een keer op de rondweg in IJsland, komt er ineens zo’n halve gare met 80-90 kmh over zo’n heuvel geramd en weet je wat: Spontaan sprong mijn secondewijzer van mijn Tissot: nooit weer teruggevonden.
Je kan op je tel een metaal detector downloaden. Wie weet…
Oei, is dat echt
Werkt dat?
Mijn partner weet nog niet dat ik graag damesondergoed draag. Het zou wat genant zijn als ze m’n stash vond.
Wesselink en Vreeker in Alkmaar contacten. Zij kunnen onderdelen bestellen bij de Swatchgroup (Tissot)! Succes!
Dank je wel!
Uit ervaring weet ik dat ze voor de Navigator niets meer hebben. Ik had een nieuw glas nodig.
Ze boden me heel vriendelijk een korting van 10% bij de aankoop van een nieuwe Tissot, maar dan moest ik wel mijn ouwetje inleveren.
Ja ik ben gekke Henkie
Bij Haverman in Voorburg laten verchromen en de oranje lak zelf aanbrengen…
Goed idee Harry, maar zijn de originele niet gepolijst i.p.v. verchroomd? Ivm scherpe hoeken
Zo heb ik mn sleutels eens terug gevonden op het strand. Zeker proberen!
Die metaaldetectoren werken alleen als je de telefoon praktisch tegen het metaal aanhoudt. Lijkt me vrij kansloos bij een secondewijzer…
Idd. Waarschijnlijk werkt het niet maar beter wel dan niet geprobeerd…