Geinig dat ik afgelopen week (3 weken na mijn eerste antwoord) met de aankoop van mijn Seamaster de rijen gesloten heb. Alledrie om de pols (gehad) enne, dit blijft mijn top 3.
Mijn nummer één!
Geinig dat ik afgelopen week (3 weken na mijn eerste antwoord) met de aankoop van mijn Seamaster de rijen gesloten heb. Alledrie om de pols (gehad) enne, dit blijft mijn top 3.
Mijn nummer één!
Ja die heeft een pracht uurwerk!
Jaloers om erbij te hebben !
Dat is alleen niet de Rolex die in mijn lijstje staat. … jij laat een ouwetje zien, ik heb de iets dikkere opvolger (116600) in mijn favorieten lijstje. Maar ik geef toe, de ouwetjes zijn ook lekker maar in dat geval ga ik liever wat verder terug naar de witte 1665 met sexy plexi.
In de categorie betaalbaar het water in zijn mijn Orients Mako, Triton en OSD de nummers 3, 2 en 1:
In de categorie onbetaalbaar desk-diven is mijn nummer 1 op dit momentde Glashute Original Panorama Date:
https://www.glashuette-original.com/sites/default/files/styles/1350x1300/public/slider-supplemental/background/00_SeaQ_PD_Slider.jpg?itok=lff6CJv9
Staat bij mij op de achterkant.
300 meter.
Diep genoeg
Voor het geld denk ik deze, heeft alles, saffier, looks afwerking, saturation, kortom topper voor weinig geld.
Tweedehands vaak onder 700 euro.
Mijn nr1 moet toch de Seamaster midsize quartz zijn. Niet te groot, niet te dik, quartz dus loopt altijd en op tijd.
De Squale is vertrokken dus nu heb ik deze nog, IWC Aquatimer 3231 met de interne bezel. En Groen…
maar duiken doe ik er niet mee… dus ook maar eens overwegen of die nog kan blijven ?
Yep
Ben ook dol op mijn 2254.50
Steinhart ocean 500 titanium.
500m WD, licht, super lume, onverwoestbaar, mooi uurwerk en dirt cheap. Eerste automaat die ik kocht, gaat nooit meer weg.
Er zal naar rationele prijs-kwaliteit-look-functie nooit iets beter te verantwoorden vallen dan mijn/een SKX007. Ik ben er nog steeds verliefd op en het wordt vermoedelijk levenslang mijn daily beater bij uitstek - en zodoende dus mijn “nummer 1”.
Nummer 2 zou een blauwe MM200, Longines Hydroconquest of Tudor Sub mogen worden voor de deskdays.