Nu te volgen veiling vintage speedmaster CK 2998

Deze had ik al in gedachten , maar zelf geen ervaring mee. Kan hem raadplegen

ofwel waren je tegenbieders toch minder bemiddeld dan jij ook al zijn ze 52 zoals ik -) en hebben ze andere verantwoordelijkheden dan knapen van 23 jaar met een paar rolexen zoals jij. Maar zoals ik zei hij is je gegund.
.

Gefeliciteerd! Erg jaloers, die hoofdprijs waar je het over had, ga je zeker kunnen krijgen :wink:

Thanks , vingers kruisen voor binnenwerk

1 like

zal wel snor zitten,hij werkt de originele wijerplaat zit erop dus zal het wel een 321 caliber zijn mss niet matchend met de kast maar dat betwijfel ik.

1 like

Als ik meer weet zal ik het postten, samen met een foto! Succes verder

4 likes

Cool!

Even bij Ferrie geweest: aanrader!
het is een 2998-5
Glaasje gepolijst, deksel eraf, ziet er keurig uit

19 likes

Heel gaaf. Snel die band eraf, beschadigt alleen maar de kast.

1 like

Top! Had ik het toch bij het rechte eind.

1 like

Heerlijke topklok!

1 like

Ziet er heel gaaf uit. Laat je hem ook door Ferrie servicen?

Ferrie zei dat er nog geen service nodig is, omdat ik hem in de bankkluis bewaar en maar heel af en toe ga dragen.
Als ik me bedenk hem vaker te dragen stelt hij een service voor en zal ik ook bij hem laten doen.

1 like

Vind de beat-error en afwijking best hoog, de amplitude laag maar als je m maar sporadisch draagt

1 like

Is dat enkel het geval in de combinatie van weinig dragen èn in een bankkluis kluis bewaren? Omdat je het er zo specifiek bijzegt :wink: Of mag je het ook gewoon thuis bewaren in een kluis of la & dan weinig dragen?

1 like

Goede koop!

Ik zou hem verkopen, als je er 12K winst of iets in die richting op kan maken, zou ik dat doen.

Als je graag een vintage speedmaster wil hebben, zou je een andere leuke ‘nieuwere’ vintage voor 3 a 4K kunnen kopen.

Ik vind het verschil tussen deze speedmaster en latere speedmasters in ieder geval niet groot genoeg om zoveel geld te laten liggen.

3 likes

Band ligt al ergens in de prullenbak

1 like

Ha, goede opmerking. Nee Kan enkel in combinatie met bankkluis, zei Ferrie:grinning:

Ja bij 12K winst denk ik altijd na . Maar geen haast. Voor 20K koop je inderdaad 2 of 3 andere leuke vintage klokken.

Lees dit topic nu pas. Schitterende vondst en dan ook nog voor dat geld !!