Nu te volgen veiling vintage speedmaster CK 2998

klopt ook maar het zullen nooit meer CK 2998-5 jes zijn !

Een horloge is toch niet voor in een bankkluis

1 like

Klopt maar spijtig benoeg zijn er hebberige medemensen zonder horlogeliefde die je hem graag afhandig maken.

1 like

Van harte Migo, who dares wins!! Top gedaan, echt geweldig leuk om te lezen :)!

1 like

Niets zo sneu als een slechte verliezer

Migo wil m goed bewaren en soms dragen, en al stopt ie m jaren in een kluis, als belegging, niet piepen. Ieders recht.

1 like

verliezer idd zeker wel, slecht daarentegen? ik zou hem niet gepost hebben hier als de veiling nog aan de gang was als ik een slecht verliezer zou zijn. Ik was dan zowieso slechts verliezer . Ik had m’n limiet bereikt en wist goed dat hij daarvoor niet zou weggaan. Ik ken het maximaal bedrag niet dat migo had ingezet maar ik schat op 10000 . Ik had rustig de prijs nog wat kunnen opdrijven. Ga jij me nu niet zeggen dat ik dan een slecht verliezer ben he.

1 like

Tuurlijk, t’is zijn goed, hij doet er mee wat hij wil.

Je geeft een beetje een dubbele boodschap: eerst een duidelijke ondertoon van ‘knapen van 23 zonder verantwoordelijkheden in het leven’, en ‘hebberige mensen die hem je graag afhandig maken en in een kluis opbergen’.

En daarna nog even een kort disclaimertje ‘maar ieders goed recht hoor, ik gun het hem, het is zijn goed, hij mag ermee doen wat ie wil’.

Alles zegt dat je verbolgen bent, maar zo niet wilt overkomen. Wat weet jij nu van de verantwoordelijkheden van iemand van 23? Misschien heeft ie wel 2 kleintjes en een huis onder water?

Kortom: had de balls gehad en de gok gewaagd, of niet en draag je misgreep dan met een rechte rug en stijl, ipv die ondertoon met disclaimer :slight_smile:

2 likes

Ik heb liever een horloge om te dragen ipv als ‘investering’ in de kluis.

Ieder zijn ding ey

Je bent geen slechte verliezer als je gestopt bent met bieden en dan HF op de veiling wijst. Alleen een beetje pech dat de resterende tijd tekort was voor een boel leden om aan te haken. Het is de koper van harte gegund maar ik zou het klokkie of een beurt geven en dragen OF meteen cashen. Horloges bewaren als belegging is ook niet mijn ding.

2 likes

Volgensmij bedoelt hij daarmee dat het verstandig is om hem in de kluis te bewaren ivm diefstal :wink:

1 like

Vette klok!!

Van harte​:+1::+1:

2 likes

Lijkt mij ook. Denk dat @Trevillian beetje snel aan het oordelen is hier :wink:

Ik zou hem sowieso laten servicen.

321 onderdelen groeien niet aan de boom en ik zou het niet kapot laten draaien.

4 likes

Idem.

Kun je mij dat adresje geven? :wink:

Hier twee “nieuwere” vintage voor tussen de 3 a 4k in Nederland, geen dank :wink:

http://www.chrono24.nl/omega/speedmaster-moonwatch-145022--1984--caliber-861--id6007819.htm

http://www.chrono24.nl/omega/speedmaster-moonwatch-145022-74-st-1974--caliber-861--id6007846.htm

1 like

Een cal. 861 vind je toch wel voor die prijs @supah :slight_smile:

1 like