Nur Deutsche Uhren

12 likes

Mijn OCD heeft moeite met “einzeigers”.
Computer says no…

1 like

Erg mooi!

1 like

Ik heb mie de Stowa verkocht om m’n welbekende GS-itch te schratchen. Maar dat neemt niet weg dat ik er nog een paar in de doos heb liggen:








DSC00389


En vooruit, eentje van de ex:



33 likes

Lekker ding, die Ahoi. Die zou ik graag eens willen proberen. Evenals de Club Campus Nacht. Wellicht dat ik er ooit een voor mw. Zulu koop, en hem dan zelf eens draag.

3 likes

Hier staan nog een paar Duitsers.

Deze Alpine heeft een “DBGM” aanduiding en een kast van “Krupp Edelstahl”. (Dus dat kan ook wel toch:) )

10 likes

Vooralsnog heb ik alleen Sinn maar Damasko, Stowa en Nomos staan nog op de wenslijst…

24 likes

Ben jij boswachter of woon jij in het bos? Mooie foto’s, vaak in bosrijk gebied. Ik like ze standaard op je IG :smile:

2 likes

Haha thanks. Ik woon in Haarlem, minuut of 10 van de duinen af :smile:. Mn baan is helaas wat minder spannend

1 like


Live vanuit de snackbar. En ik ga dit interessante topic volgen.

13 likes

en hier staan er ook nog enkele :grin:

2 likes

Uhren is wel met een hoofdletter. Want - zelfstandig naamwoord. :policeman::male_detective::grin:

1 like

En hier verse foto’s van mijn Sinn

18 likes

het is toch ook: nicht so ouweUhren?

8 likes

Ah kakk. Nouja, we zien wel of dit draadje net zo gaat doodbloeden als die andere :nerd_face:

1 like

totbluten

:grin:

2 likes

Zag er gewoon niet uit. Voor iemand die Duits leest alsof het Nederlands is. :innocent:

1 like

Taalnazi komt zo wel heel dichtbij :upside_down_face:

7 likes

SINN Vollkalender, is voor onderhoud momenteel elders aan het logeren

Tip: klik voor extra scherpte, de plaat verdient 't

24 likes

Sowieso (zo schrijf je dat, pubers van Nederland :roll_eyes: ) natuurlijk, met deze taal… … je kunt elke willekeurige Betriebsanleitung als een rede uit de late jaren '30 laten klinken. Vanmiddag nog gedaan ten overstaan van een “vatbare” collega, voorlezend uit een Waldmann-Anleitung. Mooi lampje trouwens.

Uitzicht op de Nieuwe Waterweg. En - de baas betaalde. :+1: 600 euro of zo. :grimacing:

Even aanklikken.

6 likes