Prachtige aanwinst! Na deze in het echt gezien te hebben, begint het bij mij ook wel te kriebelen.
vooral omdat dit er een is uit mijn geboorte jaar!
Prachtige foto’s ook man!!!
Prachtige aanwinst! Na deze in het echt gezien te hebben, begint het bij mij ook wel te kriebelen.
vooral omdat dit er een is uit mijn geboorte jaar!
Prachtige foto’s ook man!!!
Zaligmakend verslag en foto’s om je vingers bij af te likken. Van harte! Geniet van dit iconische stukje machinerie.
Prachtig deze speedmaster en dank je wel voor de geweldige uitleg
Echt een geweldig exemplaar! Er zijn vele 90’s Speedmasters te vinden maar dit horloge ticks all boxes. Van harte gefeliciteerd
Mooi
Hartelijk dank voor de mooie woorden en complimenten!
Ik heb het nog voor je ingekort
Dank je, leuk je eergisteren ontmoet te hebben!
Thanks! Succes met de zoektocht, dat is het allerleukste aan verzamelen (vind ik).
Dank je! Dat is een mooie compliment. En ik ben het ook met je eens.
Dank! Aha dan val je met de neus in de boter. Deze jaren negentig referenties zijn nog vaak in heel goede staat te vinden en er wordt weinig mee gesjoemeld. Je kan Moonwatch Only gaan afstoffen. Dat is een perfecte referentie. Leuk je op een SpeedyTuesday overtuigd te hebben
Dank je! Die “boxes” afvinken is ook het leuke in de zoektocht. Hoe langer ik nog op Chrono24 zoekopdrachten langs zie komen, hoe meer speciaal deze aankoop wordt. Er is altijd wel wat mis mee (waaronder de prijs).
Nog een plaatje erbij:
Prachtige foto’s!
Mooi man! En wat een werk en kennis heb je in deze post gestopt. Ik ben iig weer wat wijzer:)
Gave aanwinst
Mooie fotos geschoten ook zeg! .
Gefeliciteerd!
Leuk om de details zo eens te zien en te lezen, klasse!
Ik had een Omega Extract of the Archives aangevraagd en dit horloge komt uit 1990 (22 mei).
Hier naast een 145.022-69 (rechts)
Gefeliciteerd!
Veel draagplezier!!!
Gefeliciteerd kerel! Mooi verhaal, ik heb er zelf ook eentje dus zat alles te checken haha. Eigenlijk ‘klopt’ bij die van mij alles wat jij ook hebt behalve de serif 7 op de tachymetre, waar zou dat door kunnen komen?
Maai ik misschien het gras voor de voeten van @Watchstick_81 weg (of ik zeg het verkeerd), maar volgens mij is die non-serif bezel alleen in 90 en 91 erop gezet en verder altijd met serif. Van welk jaar is de jouwe?
Hmm dat zou kunnen, ik heb (nog) geen extract aangevraagd maar ik heb een 48,000,000 serial dus hij zou. Volgens de websites, zou het horloge dan uit 1990 moeten komen.
Heel gaaf! Ik heb een tijdje terug een tritium Moonwatch gepast uit 1990. Die patina op de indexen vond ik fantastisch.
Heel veel plezier er mee!
Prachtig exemplaar gefeliciteerd!
Januari 1990 geeft ie aan!