🚨 NWA Omega Speedmaster 321 Platina

Echt waar wat een fantastische afwerking! Een schitterende Speedmaster. Geniet er van!! :muscle:t3::tada:

1 like

Alles is gezegd, wat kan ik hier nog aan toevoegen ?
Dat ik jaloers ben, dat ik die ook wil en dat ik al blij ben met mijn
oudje van ± 30 jaar en nog altijd evengraag zie omdat ze zo speciaal zijn :heart_eyes: :star_struck: :ok_hand:

1 like

Schitterend! Ook bijzonder dat er zoveel verschil op die meteoor subdials zit. Je hebt zeker een prachtexemplaar uitgekozen :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze Speedy.
Werkelijk een beauty!!!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd :clap:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge en eveneens met de schitterende foto’s!

1 like

Prachtig horloge, prachtig verhaal en foto’s :heart_eyes::+1:

1 like

Dank voor dit prachtige topic en van harte met deze bijzondere NA :sunglasses: Heerlijk die passie die je voelt bij het lezen… en @JuKo eveneens thenks voor zijn prachtige plaatjes :ok_hand:t3:

3 likes

Van harte met deze fantastische en unieke Speedy! Ook al heb ik er gisteren uren naar kunnen kijken, iedere keer ontdek ik weer nieuwe patronen in de sub dials en hij blijft echt jaw dropping mooi!!!
Je enthousiasme was goed te merken en te voelen toen je begon te vertellen hoe je aan deze Speedy bent gekomen. Het is je van harte gegund!
Het was ontzettend tof om deze Speedmaster zelf te hebben mogen ervaren.

Geniet ervan!

3 likes

Wow, kan ik alleen maar van dromen, veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Wat ongelooflijk vet man. Dit is wel een ultieme Speedy.

1 like

Top aanwinst en interessant verhaal. :ok_hand:t2:

Heel gaaf ding

1 like

Heel netjes,

Prachtig neergezet!

1 like

Bedankt voor alweer een heel leuk en gedetailleerd speedmaster NA topic, altijd fijn om bij te leren!

On topic:

Je had me in persoon al verteld over de plakjes die voor de subdials verwerkt worden, waanzin! Ik geef eerlijk toe, ze mogen er zijn. Zot dat je enkele links laat liggen omwille van de subdials, maar ik begrijp het volledig (zeker voor de prijs)

De lunette wil ik in het echt eens zien, het valt niet op maar geeft ook zo een diep zwarte indruk.

Geniet ervan!

2 likes

Wat een prachtige speedmaster en wat een fotos😍

1 like

Prachtige Speedmaster… Erg fraai. Geniet ervan.

1 like

Lekker bezig! Geniet ervan.

Witte speedy in het laatste vakje?

1 like

Wat een knaller van een horloge! En een mooi verhaal om te lezen.

1 like

Leuk geschreven, mooi horloge en wat een horlogedoos!

1 like

Mooi verhaal en twee prachtige horloges!

1 like