WAAN ZIN NIG FAN TAS TISCH PRACH TIG
Van harte gefeliciteerd
WAAN ZIN NIG FAN TAS TISCH PRACH TIG
Van harte gefeliciteerd
Lieve hemel, wat een geweldig mooie en bijzondere Speedmaster! Met een zweem van jaloezie feliciteer ik je met die graal.
Ontzettend gaaf, gefeliciteerd!
Ohh wat zijn die subdials lekker man. Heb er al 4x naar gekeken vandaag. Wat n ding!!
Een wolf in schaapskleren…echt heel bijzonder! Dank je om te delen en heel veel draagplezier!
Ja, prachtig mooi , gefeliciteerd
Proficiat, hele mooie aanwinst.
Mooie collectie ook.
Veel plezier ermee!!
Prachtig!!!
Wow!
Ongekend mooi. Van harte gefeliciteerd!
Doorgaans ben ik niet zo van de alomgeprezen Speedmasters. Deze heeft toch vanaf eerste aanblik iets fraais. De vergelijkingsplaat toont dat ook mooi.
Die moet ik gepast hebben denk ik.
Wat een ridicule Listprijs he.
Omega doet me niks, maar van deze voelde je wel dat t iets speciaals is.
Enjoy!
Wow! Waanzinnig gave Speedmaster. Goed geschreven ook en top foto’s.
Draag 'm in goede gezondheid
Tintin🙏
Pfft…, genieten! Leuk geschreven. Schitterende aanwinst. Had het al vernomen uit het speedmaster only topic. Enjoy!
Man, man, man wat fraai! Ongekend mooi horloge wat prachtig vast gelegd is ook! Complimenten! Draag ‘m met trots! Lucky, lucky u!
Door je presentatie ben ik enthousiast geworden. Eerst dacht ik, waarom platina? Als ik in je box kijk snap ik het.
Sinds een paar maanden ook Speedy drager.
Blijven leuke horloges. Veel draagplezier!
Wauw prachtig uurwerk en sublieme subdials van meteoriet, dubbel gefeliciteerd met beide grails . Mooie rapportage en foto’s. Beter uitgewerkt dan m’n scriptie
.
Gefeliciteerd met je beide grails! Echt prachtige horloges heb je in die box!
wat een plaatje!!
Bedankt voor het mooi geschreven verhaal en de foto’s!
Sodeju, wat is dit cool! Echt heel gaaf. Ik kan deze verzamelwoede goed waarderen, naast je geelgouden 50th. Wat is dit ontzettend cool. Had ik dat al gezegd? Gefeliciteerd met deze fantastische aanwinst.