🚨 NWA Omega Speedmaster 321 Platina

Zoals in het speedmaster topic al gezegd nogmaals gefeliciteerd. Het verhaal er bij is ook heel tof. Geniet er van

1 like

Erg goed en mooi verhaal (genieten) over een schitterend horloge.

1 like

Wow prachtig! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!!

1 like

Als je er zoveel vanaf weet en als je er zo enthousiast erover kan vertellen, dan kan je zo’n horloge met ere dragen. Waanzinnig horloge met een geweldig verhaal en prachtige foto’s! Gefeliciteerd ermee. :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Indrukwekkende review van een eveneens indrukwekkend horloge. Verhaal barst van het enthousiasme, maar is gelardeerd met veel kennis en bovenal met sublieme foto’s van @JuKo
Gefeliciteerd met deze uitbreiding van je Speedy verzameling. Proficiat met deze NA. Ik zit watertandend naar de foto’s te kijken :heart_eyes:

2 likes

Freaking WOW!

1 like

Wat een prachtige aanwinst Jordy!

Ik denk dat de (ontzettend mooie) foto’s nog niet zijn volle schoonheid weergeven.

Enjoy!

1 like

Mooi verhaald, mooi gefotografeerd en natuurlijk: mooie Speedy!!

1 like

Wow. Just wow! :star_struck:

Tof om je verhaal lezen, het enthousiasme spat er vanaf. Schitterende foto’s ook!

Van harte met deze NA!

1 like

Wat een aanwinst en leuk om alles te lezen en te zien! Veel draagplezier ermee!

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties! Top!

Die heb ik ook…Maar die mag niet in het Moonwatch doosje :slight_smile:

Een vintage 345.0809 SpeedyMoon. Dat is het project voor 2025…

Als je dit ziet, dan weet je wellicht waarom (ik heb er een hekel aan als de functionaliteit van een chronograaf verminderd wordt door het design):

Het is dezelfde als de stalen 321 die je ooit in het echt hebt gezien. Het is maar net hoe het licht erop valt.

Dank je wel en nee :slight_smile:

Je hebt er een gepast inderdaad, maar dat is niet deze geweest :slight_smile:

Gaaf! Maar niet voor de huidige prijzen.

Dank je! Inderdaad, je moet het echt in je handen hebben, vanuit iedere hoek ziet het er weer anders uit.

@Brava
Bedankt dat je de titel hebt aangepast, maar het is toch echt de Omega Speedmaster 321 Platinum volgens Omega :slight_smile:

afbeelding

3 likes

Gruwelijk horloge! Congrats!

1 like

Wat een prachtfoto’s he!

Het was ook ontzettend leuk om jou aan het werk te zien (en een handje te helpen). Hoe een marmeren lampvoet opeens een magazine cover kan worden…

Voor:

Na:

Top @JuKo

20 likes

Echt heel mooi! Zelf vind ik het ook leuk om foto’s te maken… maar ik behelp mezelf gewoon met mijn iPhone :laughing:

Mooie hobby’s heren @Watchstick_81 en @JuKo

2 likes

Wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd met je NA en wat een topplaten weer @JuKo! :star_struck:

1 like

Schitterend, wat een details ook. En supermooie foto’s die dat zo weergeven :ok_hand:t2:. Geniet ervan en dank voor het delen!

1 like

Opnieuw bedankt voor de leuke reacties!

Haha ik ook hoor, ik maak de macrofoto’s met een Moment 10x lens op mijn inmiddels antieke Iphone 12 pro. Daarvoor hebben ze een speciaal hoesje waar je de lens op kunt vastzetten. De 2x lens van de iPhone is ook lekker om wat meer blurry achtergrond te krijgen. Daar zijn alle foto’s mee gemaakt behalve die 4 van Juko natuurlijk.

1 like

Prachtig!

1 like

Wat een prachtig horloge! Geniet er van.

1 like

Heerkijk om dit te lezen en de foto’s te bekijken en prachtig horloge. Gewoon een hele gied keuze.

1 like