Wow gefeliciteerd met deze aankoop! Prachtig horloge en dank voor het informatieve en educatieve verhaal. Je kunt mooi schrijven, ik zat er helemaal in.
Zelf zou ik ook nog een keer een Speedmaster toevoegen, maar als ik dit zo lees blijf ik nog even weg uit de rabbithole
Van harte met deze prachtige Speedmaster! Prachtig verhaal en dankjewel voor de diepgaande info, ik ben namelijk (nog) niet zo thuis in de Speedmaster’s… Maar nu weet ik wel wat een Copper Speedmaster is!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Wat een goed verhaal, lekker geschreven en de foto’s liegen er ook niet om. Tijd voor mij om mijn zoektocht naar een Speedmaster uit mijn geboortejaar (en maand het liefst) maar weer eens op te starten. Geniet van het dragen en staren naar dit pracht exemplaar.
Nee, de 1447 van Aludic die er bij zat was te kort voor mij. En extra links voor een 1447 zijn “lastig” te vinden. Gelukkig heeft @drh de deal toen gered door mij een 1450 aan te bieden.
Ik snap je helemaal! Helemaal erop los-nerden tot in de kleinste details is het leuke en heerlijke van deze hobby!
Dit is echt een prachtexemplaar. Dank voor de prachtige foto’s! Zo kunnen we lekker meegenieten
Geniet van deze Copper!