Oceanus only topic

Misschien gewoon een keer live bekijken/passen. Mag bij mij in Uithoorn.

P.s.
Ik heb de 100.

Ze zijn top hoor! Mijn meest gedragen horloge. Ik draag eigenlijk nooit quartz horloges omdat ik me irriteer aan het feit dat de secondenwijzer vaak net naast de indices tikt. Maar de Oceanus is volgens mij een van de weinige modellen waar het altijd precies goed tikt.

Dank voor de uitnodiging. Super!!
Maarrr eehhh ik leef meer dan de de helft van het jaar in Italië en het andere deel reis ik of ben ik korte tijd in NL. Mocht je toevallig in de buurt van Rome zijn en de Oceanus bij je hebben, eten we samen een pizza met een biertje.

1 like

Ik hoop dat ik dat tegen die tijd nog kan onthouden :joy:.

Even lekker opladen met dit mooie weer.

8 likes

Even een bandenwisseltje… eens kijken hoe dat bevalt vs de bracelet.

6 likes

Zo’n alligatorprintje is niet de beste combi heb ik zelf ervaren. Maar een goede leren band draagt fijner dan de stalen band vind ik!

Ik wil vooral even ervaren hoe het horloge draagt zonder stalen band en weet nog niet of dit een blijvende combinatie zal zijn… Ik twijfel nog om een sportiever bandje aan te schaffen voor dit horloge. Iemand toevallig ervaring met de hirsch performance bandjes?

2 likes

5 likes

Wat voor bandje is dit, en is het een aanrader?

Canvas van finnwatchstraps. Prima strap, is wel dik maar dat past goed bij dit horloge. Draagt fijn.

1 like

Ze lag een tijdje te verstoffen met een leeg batterijtje, maar mag nu weer opdraven in matrozenpakje.

7 likes

7 likes

10 likes

Blijft voor mij het perfecte GADA horloge.

12 likes

17 likes

9 likes

Drie jaar nadat ik de M800 verkocht heb (af en toe best wel spijt gehad) is er een T200 onderweg en mag ik hier binnenkort weer mee doen :blush:

5 likes

Weet iemand of de blauw die wordt gebruikt bij de seconde wijzer en hour marking ‘‘blue heated steel’’ is of is het een blauwe coating?

1 like

Hij is binnen! Ik heb meerdere Seiko en Citizen banden op maat gemaakt maar dat dat pin-and-collar systeem blijft wel een dingetje hoor. Als het eenmaal zit is het perfect maar het op maat maken is altijd even spannend vind ik.

Ik was er gewoon echt even stil van. Wat een gaaf horloge zeg, ik begrijp de hype nu.

Ik vond mijn M800 mischien wel iets meer solide aanvoelen, maar de afwerking van de T200 is echt belachelijk. Ik zag een reviewer schrijven dat het een $500 horloge is met de afwerking van een $5.000 horloge en hoewel dat een beetje overdreven is komt het wel in de buurt.

20 likes