+81 80-6420-2824 Bedrijfs nummer van Solojapan.
Tegenwoordig ook via whatsapp te contacteren.
Dit is al de 2e keer dat hij niet reageert, aantal jaren geleden ook voor een sarx geïnformeerd zonder antwoord. Die heb ik uiteindelijk hier gevonden, nu hoop ik op hetzelfde
Dat heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat ik dan toch een poging ga wagen maar nu ff niet…
Wel bedankt voor de info
Oke, thnx voor je tip!
Heel erg bedankt voor de hulp! Gaan hem vandaag bestellen!
Krijg je vast geen spijt van! Het is een erg mooi horloge.
Prachtig
450 euro incl verzendkosten vanuit Spanje bij Solojapan voor de S100.
Moet alleen de Sinn eerst de deur uit.
Voordat ik het horloge bestel, zou ik graag willen weten of die mij wel zou passen, aangezien de ocw-s100 niet erg goed verstelbaar is. Ik heb een polsomtrek van 16.7 centimeter. Iemand die weet of een oceanus ocw-s100 daarmee bij mij past?
Dat durf ik niet te zeggen. Mijn polsomtrek is 17,5 cm en hij zit iets aan de ruime kant.
Mocht je in de omgeving Amstelveen wonen dan mag je het komen proberen.
Ah, oké. Ik heb erg kleine polsen, dus ik ben bang dat die bij mij dan niet echt fijn zit. Al helemaal als die bij jou al wat aan de ruime kant zit. Jammer, had het horloge erg graag gewilt.
Ten alle tijde zelf passen, wat de ene met bepaalde polsmaat lekker of niet lekker zit, kan voor een ander weer een heel ander verhaal zijn.
Zo draag ik met mijn bijna 18 centimeter polsmaat het liefste rond de 44 mm doorsnede, vind de ene weer te groot en de ander weer net kunnen, belangrijkste is wat je er zelf van vind.
Uit mijn band zijn schakels gehaald hoor. Ik kan dat niet zelf, laat dat soort dingen aan de plaatselijke juwelier over.
Dat is ook nog altijd een optie inderdaad. Hoeveel kost het om schakels uit de band te laten verwijderen?
Bij mijn juwelier €15.
Top, bedankt!
Ik heb ‘m 4 jaar geleden gehad. Hier op mijn 16,3 cm pols en zat prima. Nog altijd een beetje spijt van de verkoop.
Prachtig! Bedankt voor het delen! Ik twijfel erg tussen de OCW S100 en OCW T4000BA. Ben ook erg fan van groen namelijk.