Oh wat fijn! De Swatch New Gent!

Het is een klassiek horloge in gedurfde kleurcombinaties. De Petrol Rebel vind ik prachtig.

Die kunstof behuizing en armband is echter niets voor mij.

Ik heb afgelopen weekend in Genève de zwarte gekocht. Erg cool horloge met een mooie gloed over de wijzerplaat.

Zien er inderdaad helemaal niet slecht uit, en
voor 5 tientjes kun je je er geen buil aan vallen.

De hamvraag wordt echter maar niet beantwoord;
[u]Tikken ze net zo hard als de oudere modellen?[/u]

Ik had ooit eens, toen ik jong en knap was, een
Swatch met spiegeltje als wijzerplaat. Dat ding
moest ik 's nachts echt in een andere kamer leggen
omdat ik totaal hoornsdol werd van het luide getik! (td)

Wow, erg leuk je bevindingen te lezen Henrik!

eigenlijk moet ik niets meer kopen maar als ik in de stad ben ga ik toch even kijken naar de OLIVE… Goede zet van Swatch… maar idd wel laat!

hard tikken is cool, ik hoop dat ze dat nog steeds doen :smiley:

Ik kan het nu niet vergelijken, ik heb alleen de nieuwe hier, maar je hoort 'm wel goed als ie dicht bij je oor is. Dus hij tikt flink. Hij is me in de auto alleen nog niet opgevallen, en dat had ik wel toen ik de nieuwe colour codes van de zomer aan had.

ik viel er altijd lekker door in slaap. Had dan 1 hand onder mijn kussen met de bewuste swatch. Heerlijk!

Gefeliciteerd met deze leuke klokjes. Gisteren samen met mijn vrouw in de Kalverstraat de modellen bekeken. Konden ons helaas allebei niet bekoren.

Eens kijken waar deze in Utrecht te koop zijn, vind ze wel aardig zeker voor dat geld. Veel plezier ermee!

Swatch Gent Blue & Brown rebel koper meldt zich :slight_smile:

De blauw met groene versie voor mezelf voor bij mijn blauwe pakken en de bruin (eerder grijs) met roze voor mijn vriendin.

En ja, ze tikken vrij hard :slight_smile:

Weet iemand waar ze in Nijmegen te koop zijn? Ik heb op internet gekeken en ‘Siebel’ schijnt swatch te hebben maar heb geen idee waar dat is?

Je gaat naar maps.google.nl
Je tikt in: Siebel Nijmegen (Nederland)
Viola!

Ik heb ze ook irl gezien. Erg leuk maar te dressy voor mijn smaak.

Swatch, leuke en vrolijke horloges voor ERBIJ…of om te verzamelen.

Deze serie is mijns inziens te netjes en alleen toegevoegd vanwege kleur. Ik vind zelf dat er leukere bestaan. Smaken verschillen en ik kan mensen goed begrijpen die dit wél een leuke serie vinden.

Zijn er al mensen met polsplaatjes?

Dude? http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,238459,238477

Henrik Schreef:

Dude?
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,238459,23847
7

DUDE!
jaja! maar ik wil meer :slight_smile: Tuurlijk had ik je koopgoot fotootjes al gezien. Volg dit draadje met aandacht. 5 tientjes is eindelijk ook voor mn verjaardag reeel om te vragen…

dus als er meerdere mensen reeds zijn met polspica’s…

Hoe bevallen ze trouwens Henrik?

Heel erg goed en ik krijg er nog “positieve feedback” op ook. Ben ik niet gewend :smiley:

Is de PETROL… met Rood of Oranje?

positeve feedback van de juiste mensen? :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ben vandaag in Nijmegen geweest, Siebel bestaat niet meer en 4 juweliers hadden ze niet :frowning: