Oh wat fijn! De Swatch New Gent!

Goedkope rommel.

bowie Schreef:

Goedkope rommel.

Altijd fijn, opbouwende kritiek :wink:

bowie Schreef:

Goedkope rommel.

Die is wel erg kort door de bocht…

Vind het leuke horloges, kende ze nog niet!

bowie Schreef:

Goedkope rommel.

=================

Bowie: weet jij van de hoed en de rand van swatch???

Klein beetje respect graag.

Groet
Orisfan

Net terug uit Rotterdam, in de Swatch Store maar de Petrol Rebel aangeschaft.
Erg leuk ding!!

bowie Schreef:

Goedkope rommel.

http://www.squiggly.com/nl/en/swatch/original-jelly-gk100sppack.htm

http://www.squiggly.com/nl/en/swatch/havana-puff-puff2.htm
:slight_smile: :wink:

FRAAI, dit zou ook mijn keuze zijn uit deze serie

Misschien was mijn reactie inderdaad wat kort door de bocht. Excuus daarvoor.
Maar ik had er nog de pest over in dat ik niet ben toegelaten tot de horlogemarkt.
Ben dat nu wel kwijt. Swatch maakt zeker ook mooie klokjes en mijn vrouw heeft er ook 2 van dit merk. Deze vind ik persoonlijk minder mooi, maar over smaak valt niet te twisten.

Ik wil de nieuwe Gent-lijn wel even in 't echt zien (de all black lijkt me wel erg … zwart). Wil eigenlijk kijken in het centrum van Utrecht, echter ik zou niet weten welke juwelier ze verkoopt. Er zit een Siebel, maar op de website kan ik niet vinden of ze nou wel of geen swatch verkopen.

Weet iemand soms waar ik in het centrum van Utrecht terecht kan?

Ja hoor:

Klik


:slight_smile:

Bidle Schreef:

Ja hoor:

Klik :slight_smile:

Helaas (had ik heus al wel geprobeerd). Maar op de website van Swatch vind ik alleen de ‘Store in Store’ van een juwelier in Overvecht (waarbij overigens de bijbehorende plattegrond ook nog eens de foute locatie aangeeft).

Ik zoek echt een winkel in het centrum van Utrecht.

Hmmm,. dacht dat de steenweg redelijk in het centrum lag…?

Ik kom iig met mijn link(Google niet de Swatch site) uit op:

Swatch Store Utrecht
Steenweg 35
3511JL Utrecht

Bidle Schreef:

Ik kom iig met mijn link(Google niet de Swatch
site) uit op:
Via jouw link krijg ik alleen maar resultaten die uitkomen op de Swatch site en dan moet ik nog steeds zelf de locatie en zo invoeren :frowning:

Maar de Steenweg ken ik en daar ben ik gelukkig vlak bij :slight_smile: Thanks…

Edit: iets te vroeg geklaagd. De eerste paar resultaten gaan door naar Swatch maar verderop zie ik inderdaad Steenweg staan.

Helaas, helaas.

De Swatch store op de Steenweg bestaat niet meer. Vandaar natuurlijk ook dat de store locator 'm niet opgaf. Nog even een rondje gelopen en bij V&D hebben ze wel Swatch horloges, maar de New Gent komt pas volgende week binnen (maar echt overtuigend klonk het niet).

Misschien toch maar even naar de juwelier in Overvecht bellen/rijden vandaag.

Gefeliciteerd met de aankoop ik vind de zwarte helemaal geweldig!
Lijkt veel op een Swatch die ik al 25 jaar bezit, maar dan zonder indices en dagdatum is in wit.
Klein bezwaar: zeer moeilijk af te lezen, ik heb mij bij slecht licht al diverse keren een uurtje vergist.

En al meer forumleden met een New Gent? :slight_smile:

Ik heb de all-black. Leuk ding maar nog nooit gedragen. Iemand interesse?

Ik heb ook de all-black - en al redelijk veel gedragen. Om Tom te helpen, de all black is weliswaar moeilijk af te lezen, maar dat maakt hem juist de ideale dresswatch die opvalt door niet op te vallen.

De wijzerplaat heeft een enigszins paarse gloed (heb 'm dan ook speciaal gekocht bij een jasje en setje overhemden met paars)

Heb hem net toch maar een keer omgedaan nav vorig bericht. Vind hem stiekem toch wel leuk. Hij mag vooralsnog even blijven.

Mocht ie alsnog weggaan dan hoor je t wel

Tom

Ik heb zelfs ook een swatch new gent, merk overigens wel op dat ik vind dat het uurwerk redelijk hard tikt (of ligt het aan mij dat ik gewoon geen quartz meer gewend ben?) Het de blauw / groene. Erg leuke klokjes voor weinig!