Old Skool

Jaaaaa, dat is 'm, maar dan heb ik een donkerbruine crocostrap, iets minder opzichtig en natuurlijk veilig voor mijn huid, je weet maar nooit. Top! Dank je!

1 like

Renatus? Okay Ruud, leg eens uit, of…? Iemand op het forum waar jij ‘speciale’ prikkels door krijgt? :slight_smile:

2 likes

Nu zijn we hier op het HF dol op foto’s Stella dus als je vandaag de gelegenheid hebt een foto van het horloge om je pols te plaatsen… :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Ben jij 1 van de beheerders?

Hoe plaats ik een foto?

Zoek op Google op Seiko dealers Nederland en je krijgt een kaart met dealers en locaties zodat je er één kunt uitzoeken in de buurt.

Of zoek een erkende horlogemaker, de adressen vind je hier:

1 like

Hoi Stella.
Welkom hier.
VWB je nikkelallergie, ik kan je alleen adviseren vanuit de tweede hand (mijn dame)
Pittige nikkelallergie, met titanium totaal geen last.
Wel opletten dat ook de cashback van titanium is natuurlijk.

Geloof me , dit is ook geen goede combinatie.
Blijf met leer weg uit het water, en zeker uit de zee.

2 likes

Klik daar…

Hoi, bedankt voor de tip, en natuurlijk is een leren strap niet handig in het water. Daarom was ik zo blij met die Guhl horloges. Maar die zijn niet meer te krijgen. Ze hadden door de chronograaflook een goede uitstraling. En ik zag dat Prisma ook hele voordelige titanium horloges brengt. Dat ik bijna denk: is dat wel goed? Eerst maar eens zien wat dit horloge doet. Dank voor je reactie!

Top!

20230109_201055

8 likes

Welkom op HF, Stella!
Ben zelf erg gecharmeerd van Seiko. Zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding en aansprekende modellen. Maar Prisma is inderdaad zeer betaalbaar en op zich prima.
Vind het opvallend hoe goed jij trouwens thuis bent in de horlogeterminologie, voor een noob.
Veel plezier met de Prisma!

2 likes

Welkom en leuk horloge :partying_face:

2 likes

Hoi! Heb de terminologie hier sinds 2 dagen opgedaan, als iets je interesse heeft, leer je snel ;). Dank je en leuk hier te delen en te leren.

3 likes

Ja toch? Niet teveel poespas, zoals iemand schreef: een okay daily-beater :slight_smile:

2 likes

Thanks :slight_smile: :grinning:

2 likes

Leuk horloge Stella!

1 like

:innocent:

hij heeft ook een achterkant…

1 like

Welkom Stella! Bedoel je een Gul horloge, dat ken ik als watersport merk. Is Guhl geen shampoo-merk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Hi Niels, jaaaa haha! Ik bedoel Gul!!

1 like