Een 38mm gaat nét, houd ik nog iets over aan weerszijden over. 36mm zou ook nog mooi zijn, maar niet kleiner. Anderzijds vind ik een crème kleurige wijzerplaat met Romeinse cijfers, dag/datum, beetje bol saffierglas ook mooi…zilverkleurige kast. Maar… ik heb de tijd ;))))
Gelukkig maar
, Welkom bij de club Stella . Mooi horloge hoor:+1:
Da’s lief, dank je! Ik ben er in elk geval blij mee, heb eindelijk weer een horloge om. Gemist!
Ook kijken naar de lug to lug maat en hoe het horloge op je pols ligt. En dat kan alleen door het in de winkel te passen. Bij de prijsklasse Seiko Presage is dat echt belangrijk. Je wilt lang plezier hebben van zo’n horloge.
Ja, heel belangrijk!
Presage serie is zeker mooi
Heel mooi, ik ben alleen geen fan van een power reserve meter, te veel drukte op de wijzerplaat.
Welkom Stella, duidelijk verhaal.
Dank je wel, Arjen!
Dank je Martin, ja…er bestaan genoeg mooie horloges om te verzamelen! Dit is in elk geval een alledaags horloge, als ik al zou gaan verzamelen dan heb ik wat anders voor ogen
Vind ik ook mooi en welkom.
Dank je, Fred
Heel mooi, ook de combinatie met de mesh band.
Welkom Stella, leuk om er zo’n enthousiast lid bij te hebben🥳 Mooi horloge hoor de Prisma, goede keuze voor een dagelijkse metgezel. Hoop dat je hier een hoop kennis en plezier opdoet en houd ons vooral op de hoogte van je horloge-avonturen!
Dank je wel! Ben blij te ontdekken dat mijn nieuwe horloge in elk geval geen prut horloge is. Daarnaast is het ook nog eens van Nederlandse bodem, dus ja, ook wel tof, toch? En kijken waar deze site mij gaat brengen…