Copy
hoi, en uiteraard welkom hier op het forum.
je zou evt voor de zomer het lederen bandje kunnen wisselen voor een nato strap of iets dergelijks, dat Is in ieder geval wat beter bestand tegen water etc.
Ja, goed idee!
Wat saai. More is more and less is a bore.
Smaken verschillen. De één draagt graag een RVS Prisma, de ander een gouden Rolex.
Het is heel belangrijk dat iedereen het horloge draagt wat hij of zij mooi vind.
Mee eens. Het is ook op persoonlijke titel hoor
Wat je saai vindt, tja, dat is persoonlijke smaak. Daar valt niet over te twisten. Doe je ding, zou ik zeggen, jouw leven
Welkom, veel plezier hier.
Wat horloge betreft had ik als vrouw zijnde een tijdje doorgespaard en iets stijlvollers gekocht.
Mijn vrouw heeft ook een nikkelallergie en van deze geen last, maar dat is geen garantie. https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1372101103100.html
Hi, dank je voor jouw hartelijke woorden. Zoals ik schreef had ik vroeger veel horloges, beetje een tik, net als met schoeisel, maar keek sinds de mobiele telefoon veelal op mijn telefoon naar de tijd. Nu ik weer een horloge heb, kriebelt het weer… dank voor de tip, maar ik heb een mooie Seiko gezien…
Ben benieuwd, wel een foto als je hem hebt alsjeblieft.
Die tijd heb ik ook gehad. Deed gemiddeld 15 jaar met 1 horloge en meer had ik er ook niet. Daarna een paar jaar een Garmin sporthorloge i.c.m. smartphone.
Uiteindelijk zag ik mijn mooie Tissot van vroeger weer in de kast liggen en toen ik die omdeed dacht ik: dit is het! Gewoon weer een echt horloge! Toen kreeg ik ook nog een vintage erfstuk waar ik informatie over zocht en zo kwam ik hier op het HF terecht. Dan krijg je inderdaad kriebels en gaat het verzamelen beginnen…
Veel reacties op dit topic! Ik dacht; Wat zou er toch gaande zijn? Een vrouw!!!
Je zou ook eens naar horloges uit China kunnen kijken in deze prijsklasse
Nee, hoeft niet, wil ik niet. Heb nu een horloge die doet wat ik wens. Als ik nu nog een horloge zou aanschaffen, dan zou ik voor een Seiko gaan.
Ik reageerde omdat Stella nogal een uitgebreid verhaal heeft geschreven in haar introductie waar je serieus iets mee kunt qua advies geven. Mannen of vrouwen dat is mij om het even.
… waar ik je heel dankbaar voor ben, je hebt goede info gegeven!
Kan hoor in 2023
Welkom op het forum!
Merci!
Zeker mooi en in dames, uniseks en heren maten te koop. Ga zulke horloges vooral passen in de winkel, alleen polsmaat opmeten en online bestellen is een risico dat je de verkeerde maat koopt.