Om alle clichés over Rolex-dragers uit de wereld te helpen!

Is dit het stereotype van een Rolexdrager? (niet om te sarren, gewoon weekendlol) :wink:

1 like

Zo waardevast zijn ze dus niet. Daar ging 5 ruggen in een paar minuten…

1 like

Gelukkig gaat Albert Heijn binnenkort stoppen met het verkopen van energiedrank :slight_smile:

4 likes

Dat muziekje maakt het gewoon af.

Wat een Drama Queen :joy: Een klokje van €25.000 en hem gewoon op tafel leggen? Waar doet hij het van, als hij al echt is :wink:

Oh boy, daar gaan we weer. Word zo moe van al die Youtube jankerts. “Yo guys, m’n maten hebben mijn Rolex gejat maar alleen bij 10.000 likes ga ik ze morgen op de proef stellen en dit stiekem filmen. Vervolgens ga ik de dag daarna een video uploaden waarin iets héél erg gaat gebeuren, dus allemaal abonneren en liken”. :confused:

2 likes

In de 5 random videotjes van hem die ik daarna heb aangeklikt, draagt ie nergens een Rolex.

Dit is meer het stereotype wat graag een Rolex van 25K zou willen kopen als ie er het geld voor had.

Man man man. Het lijkt wel een soap. De achtergrondmuziek maakt het echt spannend om te volgen. Zo spannend dat hij bijna 400.000 abonnees heeft die naar zijn onzin filmpjes kijkt.

Jammer idd dat Rolex met dit soort achterbuurtvolk geassocieerd blijft worden, want ze maken fantastische horloges. Voor mij genoeg reden om geen Rolex te kopen overigens want het eerste wat men denkt als ze je Rolex zien is “wat een patsertje zonder smaak”. Geheel onterecht, maar ja… de massa is nu eenmaal niet van de nuances.

3 likes

Van de massa hoef je je gelukkig ook niks aan te trekken. Daarom zijn ze de massa, non-descript, vulling. Hun mening doet er niet toe, totdat ze (gelukkig niet al te vaak) mogen stemmen. Reden dat ik gewoon Rolex draag. Liever individualiteit dan een kuddediertje zijn.

Ze ‘achterbuurtvolk’ noemen vind ik minder netjes @Freek1234

1 like

True en mee eens. Het zijn fantastische horloges. Jij trekt je minder aan van wat anderen denken dan ik, goed van je :+1:

Kuddediertje! :stuck_out_tongue:

1 like

:stuck_out_tongue:

1 like

Zucht, dikke fake allemaal om maar volgers en views te genereren waar hij geld aan verdient (net zoals al die andere bedelende vloggers). Dit is werkelijkwaar het afvoerputje van de “entertainmentindustrie”

3 likes

Echt briljant, dit!:joy:
Bedankt voor het posten! Moet zeggen dat ik heel weinig tv kijk, misschien komt 't daardoor. Maar wat een geweldig hoogtepunt van triestheid…:unamused:

1 like

Ben jij het stereotype persoon dat dit soort filmpjes tegenkomt (en bekijkt)?

Heb het 15 seconden geprobeerd… Afgezet. Wat 'n droeftoeter. Ik ga even 30 seconden naar mijn linkerpols staren ter compensatie.

8 likes

snap niet helemaal dat iemand wel geld heeft om een rolex te kopen, maar een fatsoenlijke kleren kast ho maar… ken de kanjer niet, en geloof ook niet dat ik er iets aan mis…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

ik heb medelijden met de jongelui dit dit soort lui hun leven laat beïnvloeden

2 likes

Ik trek het niet! Net zoals veel van zijn vlog/blog collegae!