Knap!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Met terugwerkende kracht ben ik erg blij dat in mijn puberteit internet en mobieltjes niet voorhanden waren. Wat is dit erg.
Er waren wel Rolexen, maar ook die waren in mijn milieu niet voorhanden. Die heb ik wel gemist helaas.
Het beste lijkt mij dat dit soort sneue figuren (een veel betere omschrijving heb ik niet) geen aandacht krijgen.
Verschrikkelijk irritant dit. Al zal dat ook door onze leeftijd komen. De jeugd zal dit vast een stuk meer waarderen?!
Ik weet niet wat ik treuriger vind. Massameeloopmensen of achterbuurttokkies.
De een koopt een Rolex om ergens bij te horen, de ander koop geen Rolex om ergens bij te horen. Weer een ander koopt een Rolex om ergens niet bij te horen terwijl een ander er geen koopt om ergens niet bij te horen.
Allemaal gebaseerd op ervaringen, aannames en associaties. Volgens mij is niemand fout of goed en daarom moet iedereen lekker dragen wat hij wil.
En als het even kan iemands mening respecteren als die een ander beeld van een bepaald horloge merk heeft.
Ik ben 19 dus ik denk dat ik ook nog onder de jeugd val, maar ik kan dit zeker niet waarderen…
Sommige mensen moeten gewoon je vrienden niet zijn. Dat moet je aanvoelen.
Bovendien moet je je Rolex niet afdoen wanneer je slaapt en zeker niet wanneer er mensen over de vloer zijn.
Je moet ook aanvoelen dat het hele filmpje fake is, dat ventje echt geen Rolex van 25K heeft (had?) en dit alles doet om likes en followers te genereren…
Geen idee. Weet ik niet. Zag er vrij echt uit. Als dit nep is, is deze gast een aardig acteurtje.
Gelukkig! Dan kunnen we toch nog wat van de toekomst verwachten
Ik zag een paar maanden geleden bij klasgenoten een stukje over een man van een jaar of 30 die op YouTube filmpjes maakt voor kinderen over een spel dat minecraft heet (m’n neefje speelt het ook graag)
Ik vond het allemaal behoorlijk infantiel, tot ik hoorde dat hij dus gewoon €8000,- per maand verdient door zich op YouTube als een gamende kleuter te gedragen
Edit: heb het stukje er even bij gezocht
€8000,- per maand?? Pfff dat is niks. Als je het een beetje goed doet vang je 5 miljoen per jaar door Disney speelgoed uit te pakken.
Belachelijk.
Hoe ‘echt’ is de media (en zeker de entertainment) die op televisie uitgezonden wordt?
Waarschijnlijk net zo nep, alleen iets beter ingepakt.
En al 7 jaar lid?
Of was bart1 t/m bart11 al bezet?
Nee de 12 is een subtiele verwijzing naar mijn club, Feyenoord
Het mannetje doet alleen maar nep dingen dat is wat zijn ding is op youtube, pranks heet dat of ze nou grappig zijn of niet.
Ohww, ik kreeg er een hele harde rechtopstaande middelvinger van. Rare uitwerkingen allemaal van zo’n filmpje.
Elf.