Helemaal met je eens.
Ik zou echter never nooit in een witte BMW, Mercedes, Porsche willen rijden. Zelfs als het kosteloos zou zijn.
Helemaal met je eens.
Ik zou echter never nooit in een witte BMW, Mercedes, Porsche willen rijden. Zelfs als het kosteloos zou zijn.
Wel of niet tot de massa behoren is een kwestie van definitie. Wat mij betreft is er echt heel wat meer nodig dan een Rolex . Je zou zwerver kunnen worden.
hier wordt wel met scherp geschoten, lijkt mij, er wordt hier gesuggereerd dat niet Rolex aanhangers kuddedieren zijn en enkel individualiteit kennen als je een Rolex drager bent. ik zie dat wel even anders, ben je een Rolex fan dan ben je een kuddedier van Rolex, ik ben een kuddedier van…een ander merk. Gelukkig is de wereld niet enkel zwart en wit.
Jij bent op dreef vandaag zeg. Heb je kerstvakantie?
ja, jij ook?
Jazeker. Je ziet mij alleen geen jaren oude topics oprakelen om Rolex dragers kuddedieren te noemen
Vanwaar de drang?
ik ben gewoon door deze topic gescrold en las dan dit "Van de massa hoef je je gelukkig ook niks aan te trekken. Daarom zijn ze de massa, non-descript, vulling. Hun mening doet er niet toe, totdat ze (gelukkig niet al te vaak) mogen stemmen. Reden dat ik gewoon Rolex draag. Liever individualiteit dan een kuddediertje zijn."
als je dit ok vindt zal ik je er niet op nakijken, ieder zijn mening, maar hierbij bied ik u dan mijn excuses aan als je mijn antwoord op deze ongepast vindt
Han heeft een Datejust maar is geen kuddedier. Niet met zijn sokken. Of nato’s. Of … you get it right
De coolste Rolex-drager is Walt E. Kurz met zn bezel-loze GMT Master, en de rest is kudde.