Wat vinden jullie van de nieuwe Omega horloges?
Ik vind de worldtimer erg mooi maar 43 mm is mij te groot…
Wat vinden jullie van de nieuwe Omega horloges?
Ik vind de worldtimer erg mooi maar 43 mm is mij te groot…
Mooi inderdaad, maar ook wel een beetje heftig met die groene bezel.
Afgrijselijk. En te groot.
Veel te druk naar mijn smaak.
Ik vind ze qua kleuren en maat meh, maar ben vooral benieuwd of die groene band nu eindelijk ook voor de (kleinere) reguliere 41mm groene AT beschikbaar komt
Ik vind het wel wat hebben, heeft wel smoel. Wel jammer van de maat.
Moeten de 2022 modellen niet eerst nog eens een keertje uitkomen?
Ben een ontzettend grote fan van Omega maar deze zou ik aan mij voorbij laten gaan. Het ziet er uit als gemaakt voor de Aziatische markt, misschien is dat ook wel de bedoeling …
Is dit alles? Is dit de line-up van Omega voor 2023? Ik wens ze veel succes.
Ik zie een zeer vette knipoog naar de meer gedurfde JLC-modellen. De AMVox en dergelijke. Ik zou als JLC even een jurist raadplegen hier.
Dit.
Afgrijselijk, te groot en daarbij… 10-11 k?
Voor minder heb ik n gouden perpetual tweedehands.
Van een goed merk.
Gaaf. En 43 mm is top. Niet iedereen heeft groep 7 polsjes.
Ik zag ze ook voorbij komen… de zwarte, welke van titanium is, vind ik persoonlijk wel echt mooi. Door het lage gewicht gaat hij gevoelsmatig ook wat kleiner dragen
43mm is wel aan de grote hand… Dacht dat de kleinere (36mm) horloges dit jaar maximaal aan populariteit hebben gewonnen en dat dit de nieuwe trend is. Ben benieuwd. Met mijn groep7 polsjes past 43mm toch niet zo goed anyway
39 mm, titanium, 150m WR, 5k € en je hebt een winnaar…
Nu? Mèh.
Ik lust m wel. Maar niet voor 10k
Te druk, te groot, te duur.
Omega heeft de real-life betaalbare modellen vaarwel gezegd, al heel duidelijk bij de 3861 Speedmaster. Je moet nu echt minstens 3x modaal doen om een beetje comfortabel een Omega te kunnen kopen.
Maar die mensen zijn er genoeg, ook hier. Bless them.