Bijgaand enkele foto’s van een horloge wat ik 15 jaar geleden van mijn oma kreeg.
Dit horloge kan ik nergens zo terug vinden.
Wel met de band en ook met de diamanten (briljanten) eromheen in ovaal, maar niet met ook briljanten op de band.
Ik neem aan dat de foto’s zo volgen, maar daarop vooruitlopend: ‘ancre’ op een Omega horloge betekent meestal foute boel qua originaliteit.
foto foetsie?
1 dag lid dus ff wachte ff wachte…
He was dat niet dat liedje???
Polaroid?
Ftfy
Hoi @Eline63 met je mobiel inloggen op deze site en dan dit knopje gebruiken. Dan kan je zo ff foto’s maken en uploaden. We zijn erg nieuwsgierig.
Sommige leden zijn al wat vervelend, laat je niet afschrikken aub. vaak zijn dat oude alleen staande mannen, met een kalende hoofd. Die kan je op straat herkennen aan een zure trek om de mond. Hier op het forum vallen ze altijd op met zeik berichten in dit soort topic’s
Zeg abel, zo kan ik niet meer anoniem blijven, straks word ik overal herkent
Ah. Ik zoek altijd in de crowd naar een banaan… Maar nu herken ik je vast wel
Dat was ik niet
Omega en Ancre ineens is foute boel.
Mogelijke uitzondering als t een zakhorloge is met verwijzing naar het échappement
Abel, bij deze, toon je weelderige haardos en je tandpasta smile.
Dit zou heel goed eens een echte kunnen zijn.
Zetwerk en plaat lijken niet fake. De steentjes lijken echte diamanten te zijn (testen om zeker te weten!) en zijn verschillend qua maat en vorm. Oude fakes hebben gewoonlijk een cirkeltje opgeplakte strass-steentjes oid.
Gelet op het logo zou het dan een model uit de 70’s-80’s betreffen.
De foto van de achterkant is onbruikbaar.
Idealiter open je de kastbodem met een scherp mesje.
Daar binnenin zullen nummers staan en goudmerkjes en aan de hand daarvan krijg je uitsluitsel.
Kijk ook naar de sluiting. Daarin staat vaak ook een goudmerk.
Eens. Dit geeft wel hoop, maar de foto’s zijn te onscherp om het met zekerheid te kunnen zeggen.
Ik zou hem trouwens wat eerder inschatten als hij klopt, vroege seventies ofzo.
dan ga ik voor late 60. Maar dit lijkt me een echte op eerste zicht. teveel details voor een nepperd