Omega Apollo 8 Dark side of the moon

sp_dsotm_apollo8_31192443001001_3_4_small_1

Vers van de pers (of dan toch niet ):zipper_mouth_face: :hushed:

Presented on a perforated black leather strap with yellow rubber through the middle, this Speedmaster’s unique design remains true to Apollo 8’s pioneering spirit. The entire watch is produced in sleek black ceramic and the dial has been expertly skeletonised to reveal a blackened movement inside. Most impressively, the movement has been laser-ablated to produce realistic imagery of the lunar surface.

1 like

Vers van de pers…? Is bijna een jaar geleden geintroduceerd, maar ik geloof dat er nog geen horloges zijn uitgeleverd.

6 likes
1 like

Nog steeds niet gezien…ook de SMP300 met grijze plaat lijkt bijzonder zeldzaam…jammer

Het lijkt wel Rolex :yum::yum:

Mijn postduif vliegt sneller :joy:

:wink:

1 like

ja, die is raak en verdiend. :disappointed:

1 like

Kon het niet laten :wink:

Het horloge heeft wel wat btw :ok_hand:

Cool horloge, 44.25mm als ik me niet vergis, enkel, die schroeven op 11 en 12u hadden ze toch wel achterwege mogen laten. Springt echt in het oog… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

2 stuks op voorraad :stuck_out_tongue:

1 like

Tsja … Dat heb je nu eenmaal met een uurwerk … schroefjes… horlogemakers zijn er dol op :grin:

Wie? Waar? Show me…

Ace & Dik, Ace Spyer

(Deze toch?)

image

1 like

Ik lees overal blije nieuwe eigenaren en paar dagen geleden een persbericht van Omega dat ze in de winkel liggen. Maarja, dat zal bij de boutiques zijn en niet bij alle AD’s.

Ik heb 'm bij Omega gezien en het is echt heel erg knap gemaakt. Ik vind 'm gaaf, maar denk dat ik er ook snel op uitgekeken ben. Foto die ik in Biel gemaakt heb:

2 likes

Huh??! Dat is een Seamaster 300m…

“Dark side if the moon”… dat klinkt eigenlijk wel heel erg als een Chinees horloge :grin:.

1 like

:joy::joy::+1:

Ik weet het niet…het is m.i. nogal vrij onzinnig om naar de achterkant van de maan te vliegen, ik denk dat we daar weinig nieuwe zaken tegenkomen.
Hoewel ik een Speedmaster fan ben, word ik ook wat moe van al die edities.
En skeleton is niet altijd een pre bij horloges vind ik, zo ook in dit geval.

1 like

dat is toch een smp? of moet het smpc zijn? Ik snap niks meer van die afkortingen…

SMP is de “afkorting” voor een Seamaster Professional, een Speedmaster is gewoon een Speedy :wink:

1 like