Probeer dit eens, heb op Chrono een paar filtertjes gezet.
https://www.chrono24.nl/search/index.htm?caseDiameter=38&caseDiameter=39&dialColor=701&dosearch=true&manufacturerIds=187&maxAgeInDays=0&models=68&pageSize=60&priceFrom=0&priceTo=-1&redirectToSearchIndex=true&sortorder=0
Ik heb een 38,5mm maar oogt groter. Het 8500 uurwerk is geweldig even oppakken en hij loopt.
En vanaf 1-7-2018 zelfs 5 jaar garantie.
Voor de foto omgedaan, nog steeds de metalen band niet korter gemaakt of een lederen band opgezet.
Ik heb zelf de nieuwe versie van de Aqua Terra nu een tijdje en ben er nog steeds heel blij mee. Heb wel getwijfeld tussen deze en het eerdere model, maar mij sprak de symmetrie en het iets sportievere uiterlijk meer aan. Hij loopt overigens ook zeer accuraat en de gangreserve is ook erg goed.
Prachtig
Wel iets groter maar ik kwam deze bij toeval tegen…
Blijft toch mooi spul die ATs, zal er mij toch ook eens eentje moeten aanschaffen.
Foto 3, 4 en 5 is van dezelfde ‘oberklasse’
Vandaag een Aqua Terra gekocht. Die groene kleur in combinatie met het ontwerp van de wijzerplaat kon ik niet weerstaan
Vooralsnog bevalt deze onverwachte NA
Dat is grappig, deze heb ik vandaag ook om gehad, maar met een ander model naar huis gegaan. Wel een heel mooi horloge overigens
Bestaan die ook voor de Aqua Terra met de groene wijzerplaat?
Heel mooi, voor mij te mooi!!!
Wat ‘n mooie afwerking, chique indices. Ik was gewoon bang voor ‘n krasje!’
Deze quartz versie gehad, prachtig diep zwarte wijzerplaat. Uiteindelijk toch verkocht omdat ik hem wat te net vond.
Ik vind de stalen band ook niet zo fraai. De AT die ik op de foto liet zien is van een vriend van me maar heb hem regelmatig gedragen. De stalen band (met PCL en nauwelijks taper) is het voor mij gewoon niet. Ook de sluiting is maar mwah.
De band van jou foto staat hem erg goed.
Erg fraai horloge en op papier vinkt die alle vakjes af. Prachtige wijzerplaat die in elk licht we anders is. Toch vind ik de AT een horloge wat super mooi staat als je in de spiegel kijkt of bij een ander. En als je hem bekijkt op je eigen pols dan mist de vonk bij mij.
Mooi