Precies dit. Het is geen dresser dus te netjes is hij niet. Dit zeg ik terwijl ik hem nooit heb gehad btw
Nu ik er over nadenk; de AT is gelijk met de OP39 het meest veelzijdige horloge dat er is naar mijn idee (van de horloges die ik zelf heb gehad tenminste)
ik heb best een aantal keer gekeken maar ik snap nog steeds niet waarom een aqua terra meer moet kosten dan een vergelijkbare seamaster
Gisteren opgehaald van een servicebeurt (uurwijzer stond ‘uit het lood’, een afwijking van +/- 20minuten) en ik weet nog niet welk gevoel bij dit horloge blijft hangen.
De wijzerplaat vind ik geweldig. Donkergroen, olijfgroen, groen gestreept…zeg het maar.
Maar aan de PCL bij dit horloge is voor mij even wennen.
Heb hetzelfde qua beleving maar tegelijkertijd is het een ondergewaardeerd horloge
Had achteraf wellicht liever de blauwe variant gehad omdat die kleur iets sprekender is
Maar als 1 van 3 prima
De PCLs storen mij minder vanuit de “look” maar wel vanuit het feit dat het krasmagneten zijn
Zelfde bij de Master 300
Als ik zeker zeker weet dat ik ze behoud laat ik de banden wellicht brushen
Nee joh, dat groene is bescheiden, sprankelend en geeft het horloge flair op het juiste moment.
Horloges met een mooie blauwe wijzerplaat zie je veel vaker dan 'n horloge met de juiste toon Groen.
Dat was ook de overweging
Understated maar met de juiste lichtinval verrassend mooi
Schitterend
Maar geen fijnafstelling op de gesp maakt mij foxwild
voor de mensen die een aqua terra overwegen zou ik altijd ook even naar de railmaster kijken … lijkt er veel op maar toch net anders
Prachtig maar ik flip van het feit dat dit soort dure horloges géén fijnafstelling op de gesp heeft
Onbegrijpelijk
Echt?
soms moet je je zelf ergens overheen zetten , persoonlijk vind ik het ook jammer maar ben blij dat dat het enige id bij dit verder zo perfecte horloge
Mijn Seamaster 2531.80 had geen fijnafstelling op de gesp en ik kreeg maar geen fijne fit om de pols. Dus bij Van Baalen er de nieuwe Seamaster op laten zetten. Super.
Mijn Seamaster 2254.50 geeft óók geen fijnafstelling op de gesp en alleen bij vrij koel weer kan ik m dragen. Bij warm weer knelt ie en zodoende heb ik daarvoor een rubber band bij Zealande besteld tbv de zomerperiode.
Dan ik weer switchen naar staal in de winter.
Dus een stalen band zonder fijnafstelling doet mij twijfelen om het horloge uiteindelijk te kopen.
3k of meer uitgeven en dan niet de goede fit is voor mij een no-go
herkenbaar maar geen goede fit heeft bij mij niks met geld te maken… als het niet lekker draagt mag het vertrekken
maar gelukkig wissel ik ook graag met leer en dan is er vaak wel een band te vinden die mooi staat en fijn draagt
Een jaar later…Ik heb dezelfde AT en ben de stalen band na een maand spuugzat…Welke lederen banden heb je geprobeerd of voor gesettled?
Bemoei ik me er ff mee.
Ik heb twee Omega banden er op zitten; de bijhorende blauwe croco en een bruine (referentie nummer 032CUZ000918).