Omega Aqua Terra only

Bare Watches heeft er nog eentje liggen, zal vast even gepast mogen worden :grinning:

In 39mm blauw. Heb deze in 36mm gehad erg mooie wijzerplaat en horloge!

Denk dat beide kan op 17,5cm pols hier:

13 likes

Heb je de AT niet meer? Mag ik vragen waarom je die hebt weggedaan? Ik heb mijn GS verkocht en zoek een horloge, liefst op rubber, erbij. Maar ik moet zeggen dat ik toch altijd met een schuin oog hierna blijf kijken

1 like

Ingeruild, en 36mm was mij persoonlijk net iets te klein al kon het prima hoor! Geweldig mooi horloge met een fijne bracelet en schuif?sluiting.

1 like

Nieuw Jaco? Mooi hoor

1 like

Klopt, ik heb toch de sbgw269 erop ingeruild. Prachtig, maar het model/formaat en de kleur kwamen gewoon niet door. Om het zo te zeggen.

1 like

Is ook erg mooi ja. Wel eens gekeken naar een rubberen band erop?

Toevallig ook fotos met de 36mm? :grin:

Zal eens kijken of ze ergens toevallig beide hebben liggen… misschien dan eens passen.

Ik had al gekeken maar heb de eerste generatie Aqua Terra eigenlijk nooit met een rubber band gezien.

Edit: zou zoiets moeten zijn, hier is een beetje aan gewerkt om het passend te krijgen lees ik:

Vind het op de nieuwere modellen beter staan.

1 like

Is dit de 36mm variant? Oogt mooi qua proporties.

1 like

Klopt, 36mm op een 18,5cm pols :ok_hand:

De vorige generatie AT’s dragen inderdaad groot. Heb zelf 2 stuks van 39,2mn op. Een 19cm pols. Voorheen had ik n 42mm, die was echt te groot, droog veel groter dan n Speedmaster.

Ben wel benieuwd hoe het op de zwarte zou staan.

Hier op de nieuwe zwarte AT. Wel wat anders dan de 2517.50 natuurlijk maar toch :slight_smile: .

12 likes

14 likes

@Rob007 Is dit de 38,5 of 41mm? Echt een prachtige klok!

1 like

Denk de 41,5mm. Heb mm zelf namelijk ook:

15 likes

Mag ik wat mooie overall fotos van de bi/color .
Heel.mooi!

2 likes

Echt prachtig! Ik ben ook opzoek maar zijn lastig te vinden…

Waar heb je dit bandje gekocht? Heb er ondertussen al 4 van verschillende aambieders gekocht, maar ze passen allemaal niet: krijg de pushpin niet in de gaatjes vd kast! Mega frustrerend!

Geen eigen foto’s voorhanden want het horloge is niet hier, maar zo krijg je wel een mooi beeld:

Pure klasse!!!

1 like

41mm, danku! Is mijn eerste serieus horloge en bevalt nog steeds enorm. Voor mij een allrounder.

1 like