Omega Aqua Terra Ultra Light

Het datum venster op deze A. Lange & Söhne is, net als de prijs van de Ultra Light, echt buiten proportioneel

Ze weten volgens mij van gekkigheid niet meer wat ze uit moeten poepen bij Omega.

Het was al bar en boos als 80% van je assortiment uit limited editions bestaat, maar ze vonden blijkbaar dat er nog wel een schepje bovenop kon. Ook qua prijs…

1 like

Pffff, iets van een prijs die te vergelijken is met de prijs voor de “nieuwe” Seamaster 300.

Maar ik vind ik de SMPc echt mooier dan deze twee, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk anders had ik hem vorig jaar niet gekocht.

Daar kan ik wel mee leven…kleine concessie…

Voor 45k ben ik niet bereid concessies te doen. Als ik dat ooit aan een horloge uitgeef moet echt alles kloppen

1 like

Ah, maar ik kan op bijna elk horloge wel wat vinden wat mij wel/niet bevalt ongeacht prijs.

Leuke review! :ok_hand:

Het is alleen geen Ltd edition :joy:

1 like

O.k.:+1:

Dat is wel een verassing moet ik zeggen. :joy:

Zonder te checken was ik er al vanuit gegaan van wel.

Een van de forumleden merkte heel slim op: wanneer ze hier een Ltd edition van maken blijven ze er misschien mee zitten en dat is pijnlijk. Nu wordt er waarschijnlijk geproduceerd op vraag met een beperkte voorraad. Zou best kunnen.

1 like

Ik vind m vreselijk mooi. En heel gaaf dat ze zich zo blijven ontwikkelen. Kan me goed voorstellen dat deze techniek vanaf nu naar de meer betaalbare modellen ‘afdaalt’.

En je hebt maar 500 gekken nodig die dit willen betalen minus de gesponsorde topsporters en acteurs. Die zijn allemaal al geboren en raken ze heus makkelijk kwijt.

Wow, wat een klok. Waar kan ik hem kopen?

Probeer eens een Omga dealer of de boutique in Amsterdam :joy: vraag wel om korting :muscle:t2:

Korting. Interessant! Hoeveel kan ik bedingen denk je? 5%?

1 like

40 a 50%?

Hahaha, onbeperkt leverbaar.

Inkoopactie?

Dit is tenminste innovatief. Ik vind het oprecht een gaaf horloge. Anders dan waar jij aan refereer. Behoorlijk anders zelfs. De prijs laat ik maar even voor wat het is, die is natuurlijk insane.

Toch denk ik dat conculega’s wel even wegkijken als Omega deze 12 inch uit zijn broek haalt.

Techniek een 9
Esthetiek een 6,5
Prijs een 2

2 likes

Leuk dat ze het proberen maar als je het zo bekijkt schat je de waarde ± €5K. Veel succes met dit aan de man brengen zou ik zeggen :wink:

1 like

haha :smiley:

1 like