Wat vinden de vintage kenners van deze ?
Ik heb het gevoel dat iets niet klopt. Ziet er veel te nieuw uit…
Ik vertrouw 'm niet, zou uurwerk wel willen zien en binnenkant deksel.
Plaat is mi. te netjes voor een jaren '40 30T2 maar ook de ruimte tussen de lugs heb ik niet eerder gezien, normaal is 18mm.
wijzerplaat is een originele redone wijzerplaat en klok werd in 2015 volledig onder handen genomen dat zie je op de bijgeleverde papieren en facturen. Serie een kastnummer klopt denk ik.
Niet interessant meer dus Dat gevoel had ik al inderdaad dat hij helemaal gerestaureerd is.
Om je een indruk te geven van degene die in mijn kistje zit
Overigens wel een gemaakt voor de Zweedse markt maar voor de maatvoering maakt dit imho niets uit.
mij stoort die redone plaat niet echt is zijn prijs wat ok?
dus de lugbreedte van 20 MM zou kunnen kloppen frans?
Hij is zo te zien al gereserveerd (voor jou?). Maar lastig in te schatten qua waarde, gerestaureerde vintage horloges zijn vaak wat een gek er voor geeft. Ik zou het er zelf niet voor over hebben in ieder geval.
Juist niet, de kast klopt mi. niet maar referentie nummer in de achterdeksel zou uitsluitsel moeten geven…
hij heeft hem gereserveerd voor mij ja, zodat ik rustig m’n huismerk kon maken. Ik vind die vintage omega’s prachtig maar het moet natuurlijk wel een beetje kloppen en daar ken ik dus te weinig van. Vandaar mijn vraag hier.
redone wijzerplaat op zich scheelt me niet zoveel als de rest klopt.
Ik vind hem erg mooi…maar hij tikt wel erg langzaam…(ben overigens geen vintagekenner)
Ik heb hem een foto van het uurwerk en binnenkant deksel gevraagd. Indien die niet voor handen zijn haak ik af. Zeker voor de gevraagde prijs
Voordat ik hem kocht zou ik toch wel echt de binnenkant willen zien.
als ik er foto’s van krijg horen jullie me weer.
Persoonlijk zou ik 'm laten lopen, het lijkt mij een samengesteld horloge.
Heb je een scherp plaatje van het uurwerkje en binnenkant achterdeksel gevraagd?
Twee zielen…één gedachte
Het heeft ook een grote invloed op de waarde. Ik vind de prijs nog al fors voor een exemplaar als dit. Volgens mij kan je voor dit geld met enig zoekwerk ook een origineel exemplaar vinden.
alle hulp is welkom in deze-)
Niet aan beginnen. Redial met nogal wat onvolkomenheden in de afwerking, en daardoor al veel te duur. Over dit soort dingen hoef ik zelf al niet eens meer na te denken, en als je twijfelt kun je beter niet oversteken.