Wat vinden we van deze Bullhead?
Er zijn er maar 669 van gemaakt.
Is dit een goede investering ?
Ik vind het wel wat hebben! Of het een goede investering is durf ik niet te zeggen
Leuk horloge, vraag over investering vind ik eigenlijk ruk. Ben je liefhebber of centenneuker?
Vind hem niet echt lekker op het netvlies liggen. En die sik is niks
Haha, ik zat net naar een uitdrukking te zoeken voor die knop daar beneden. Jij hebt een briljante bedacht. Sik, hahaha
Mwoah, ik vind het geen knaller. Voor dat geld zou ik op zoek gaan naar een originele oude.
Ebay staat er alweer vol mee 
Niet mijn smaak dit horloge.
Wat moet deze kosten?
Leuk zo’n goaty
Er is een nog lelijkere variant met de olympische kleuren er in verwerkt
Zeker leuk, maar dan inderdaad liever het origineel (onder de 5000 volgens mij niet meer te vinden):
Niet dat ik hem ooit zou kopen, maar ik vind de versie met deze wijzerplaat ook wel geinig:
Mwaw, ja en nee.
Ik neig meer naar nee. Maar toch heeft het wel iets.
Tja ik weet het niet 
dingt mee voor meest nutteloze post 2016
Wel geinig, stopwatch op een bandje. Maar voor 5K+ kan ik wel wat anders vinden. 
Ja, die onderste nieuwe, deze dus,

gaat inderdaad nog wel. Deze heeft veel meer een vintage vibe. De bovenste nieuwe (die ook in de OP gepost wordt), nee. Ben sowieso niet gek op asymetrische kasten. Die blauw/wit geblokte chapterring vind ik nogal ontsierend en de indexen staan ‘te ver naar binnen’. Vind verder de pushers van de nieuwe niet mooi en idd, kill de sik!
origineel staat nu voor 4050 (althans… bidding ongoing :-)) te koop in Spanje…
Crisp, modern met vintage-feeling, vrolijk, origineel (vergeleken met de samen 85 % rond en vierkant) , beetje sikkeneurig maar dan weer niet storend, etc.
Kortom: echt de moeite waard.
Niet afvragen of dit juiste investering zal zijn als je er niet nu al met plezier naar kijkt.